• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403030906369
  • خبرنگار : 71480

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی:

انتخاب شایسته مردم، ضامن تداوم راه شهید آیت‌الله رئیسی است

انتخاب شایسته مردم، ضامن تداوم راه شهید آیت‌الله رئیسی است

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با انتشار بیانیه شماره یک خود پیرامون چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ضمن دعوت از اقشار مختلف ملت غیور ایران به حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب شایسته مردم در این فرصت اندک و شرایط خاص را ضامن تداوم راه شهدا، صیانت از ارزش‌های انقلاب، عزت ایران اسلامی و ادامه راه و برنامه های عالم مجاهد و جامع الاطراف شهید آیت‌الله رئیسی دانست.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه شماره یک کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در خصوص انتخابات به این شرح است:

بسمه تعالی
با گرامیداشت یاد "شهیدان پرواز اردیبهشت" به ویژه سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و تقدیر از زحمات ارزنده دولت "کار و فعالیت" و عرض تسلیت فقدان عزیزان ملت به استحضار می رساند:

ایران سربلند، مهد تمدن، فرهنگ و تاریخ پرفراز و نشیبی است که جهان همواره شاهد حماسه‌های بزرگ این ملت رشید به ویژه برپایی انقلابی بزرگ و شکوهمند برپایه اسلامیت و جمهوریت بوده است و نقش بی بدیل مردم در ۴۵ سال گذشته درصحنه های سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات سبب درخشش و شکوه این انقلاب، تحقق آرمانهای والای آن و نیز تداوم راه امام عظیم الشأن راحل و شهدای گرانقدر شده است.
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، ضمن دعوت از اقشار مختلف ملت غیور ایران به حضور باشکوه در انتخابات ۸ تیرماه ۱۴۰۳ نکاتی را یادآور می شود:
 حضور در انتخابات، حق و وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است که سرنوشت خود و کشور را رقم می‌زند و به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک می‌گوید.
بدون تردید انتخاب شایسته مردم در این فرصت اندک و شرایط خاص، می‌تواند ضامن تداوم راه شهدا، صیانت از ارزش‌های انقلاب، عزت ایران اسلامی و ادامه راه و برنامه های عالم مجاهد و جامع الاطراف شهید آیت‌الله رئیسی باشد. با انتخاب رئیس‌جمهوری انقلابی، ولایی، متعهد، متدین، باکفایت و کارآمد می‌توان به اهداف بلند نظام از جمله آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی دست یافت و ایران عزیز را به قله‌های آبادانی و پیشرفت رساند.

انتخابات، فرصتی مغتنم برای ارتقاء سطح بینش جامعه خصوصا نسل جوان نسبت به اوضاع سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، چالش ها و راهکارهای برون رفت از مشکلات، بهبود شرایط معیشتی و پیشرفت کشور است. مشارکت گسترده مردم در انتخابات فارغ از هر قشر، گروه، قومیت و مذهب حول محور قانون و جمهوریت نظام، بیانگر اشتراک نظر ملت ایران در اعتلای کشور، وحدت و انسجام ملی است که موجب امید و دلگرمی دوستداران انقلاب در اقصی نقاط جهان بویژه مردم مظلوم غزه و یأس و ناامیدی بدخواهان مردم شریف ایران خواهد شد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، از تمامی اساتید، نخبگان، دانشجویان، فعالان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و رسانه ای انتظار دارد که اقشار مختلف را به مشارکت گسترده و انتخاب شخصیتی که تداوم بخش راه و رسم آیت الله رئیسی باشد، دعوت نمایند تا در خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی سهیم باشند.

به امید روزی که ایران اسلامی با رهبری عالمانه رهبر حکیم انقلاب، مجاهدت نخبگان و پشتوانه مردمی به جایگاه شایسته خود در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دست یابد.

کانون دانشگاهیان مصمم است همچون سال ۱۴۰۰ که با پیشگامی و اقدامات موثر از جمله تهیه طوماری به امضای ۱۲۰۰۰ نفر از اساتید ارجمند دانشگاههای سراسر کشور از دکتر سید ابراهیم رئیسی حمایت و این سید جلیل القدر را دعوت به نامزدی در انتخابات کرد، این بار نیز با تمام توان وارد عرصه انتخابات شود و با حمایت از گزینه ای که تداوم بخش برنامه های شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی باشد، به رسالت تاریخی و وظیفه خطیر ملی و اسلامی خود عمل نماید.
و من الله التوفیق و علیه التکلان

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی
۱۴۰۳/۳/۸

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha