• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403030906166
  • خبرنگار : 71299

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

تحقیقات دانشگاه باید به سمت کاربردی شدن برود

تحقیقات دانشگاه باید به سمت کاربردی شدن برود

ایسنا/ایلام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تحقیقات دانشگاه باید به سمت کاربردی شدن پیش برود و به نیاز جامعه پاسخ دهد.

سرپرست دانشگاه ۹ خرداد در نشست معارفه معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه اظهار کرد: دولت شهید جمهور و اقدامات موثری که انجام داد وظیفه ما را سنگین‌تر کرد و ان‌شاءالله این خدمت استمرار داشته باشد و قطع نشود.

دکتر هدایت حیدری‌زاده افزود: خدمت صادقانه دانشگاه علوم پزشکی ایلام به دانشجویان و مردم هدف غایی و نهایی است و همه باید در این راستا گام برداریم.

وی تصریح کرد: مدیریت جدید باید به سویی گام بردارند که پژوهش‌های ما کاربردی باشند و دانشجویان باید حتما کار تحقیقاتی انجام دهند که دانشجویانی توانمند و علمی تحویل جامعه دهیم و ان‌شاءالله بتوانید مسیر تحقیقات و پژوهش را ارتقا دهید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این آئین گفت: یکی از مهمترین راه‌های بندگی، خدمت اصولی و صادقانه است که باید خدمت در راه خدا و خلق باشد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدباقر هاشمی» با بیان اینکه کسی که در جایگاهی قرار می‌گیرد باید مسئولیت خود را به درستی انجام دهد، خاطرنشان کرد: معاونت تحقیقات یکی از معاونت‌های مهم دانشگاه است که در طرح‌ها و پایان‌نامه‌ها اهمیت وافری دارد و می‌تواند با انجام پروژه‌های علمی موفق، مشکلی از جامعه به ویژه حوزه سلامت در کشور حل کند.

دکتر ناصر عباسی سرپرست جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در این آئین، بیان کرد: وظیفه داریم سیاست‌های اجرایی دانشگاه را به نحو احسن عملیاتی کنیم و معاونت تحقیقات باید مسئله محور باشد و همزمان با تولید علم باید تولید ثروت نیز صورت گیرد و همچنین کرامت انسانی و اخلاقی را باید در پژوهش‌ها رعایت کنیم.

در این نشست از زحمات و تلاش‌های دکتر عباس ملکی معاون سابق تحقیقات و فناوری تقدیر و دکتر «ناصر عباسی» به عنوان سرپرست جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایلام منصوب شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha