• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403030805687
  • منبع : نمایندگی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

ضرورت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آیت الله شهید رئیسی سمت‌های گوناگون قضایی، اجرایی، حوزوی و آستان قدسی داشتند اما از میان همه اینها به خادمی امام هشتم (ع) افتخار کرده و عشق می‌ورزیدند، گفت: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کسی که با این فرهنگ، ولایت‌مداری، روحیه جهادی هم‌خوانی داشته باشد مهم است، اینجاست که مصیبت آدم تسکین و التیام پیدا می‌کند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در «سوگواره ادبی روز وداع یاران» به‌مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت، ضمن عرض تسلیت حادثه غمباری که بر ملت انقلابی به‌خاطر از دست دادن جمعی از فرزندان خدوم، صدوق، جهادی و دلسوز وارد شده، اظهار کرد: مازندران ۱۶هزار خادمیار رسمی امام رضا(ع) دارد، خدمت به یک زائر هر چند ناچیز سمت خادمی می‌دهد، دور و نزدیکی، رسمی و غیررسمی اصلا مطرح نیست.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه نوکری ائمه اطهار از هزار آقایی بهتر است و به انسان عزت می‌دهد، افزود: اگر پناهنده بارگاه آقا امام رضا شویم خوب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: خوب است که انسان در غم از دست دادن یک عده پاک و صدیق هم ناله شود، وقتی امام حسین (ع) به شهادت رسید یک عده خوشحالی و پایکوبی کردند، عده ای گریه؛ و تا قیامت هم ادامه دارد، ما جزو کدام صف هستیم؟

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه تا یک ماه دیگر انتخابات داریم حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: باید فردی انتخاب شود که با این فرهنگ، ولایت‌مداری، روحیه جهادی شهید جمهور هم‌خوانی داشته باشد، اینجاست که مصیبت آدم تسکین و التیام پیدا می‌کند.

این مسئول ضمن تسلیت پیشاپیش سالروز رحلت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵خرداد، گفت: مردم ما نشان دادند که بصیر بوده و پای انقلاب ایستاده‌اند؛ این پرچم را روی دست نگه می‌دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha