• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403030805386
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

اجرای طرح ترافیک برای رفاه حال مردم است

اجرای طرح ترافیک برای رفاه حال مردم است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: اجرای طرح ترافیک برای رفاه حال مردم است.

مسلم مرادی امروز (هشتم خرداد ماه) در جلسه شورای ترافیک بروجرد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: رفاه مردم خط قرمز است؛ اجرای طرح ترافیک برای رفاه حال مردم بروجرد است و اجازه نمی‌دهیم این رفاه به خطر بیفتد.

وی بیان کرد: هسته مرکز شهر در ساعاتی از روز به‌طور کامل مسدود و برای مردم آزاردهنده است که شهرداری، شورای شهر، پلیس و معاونت مرتبط در فرمانداری باید با اولویت و فوریت نسبت به ارائه طرح و حل این مشکل اقدام کنند.

فرماندار بروجرد گفت: طرح ترافیک با همدلی و همفکری باید انجام شود و با تشکیل اتاق فکر برای حل این مشکل ابعاد مختلف آن بررسی و در جلسه بعدی شورای ترافیک، درباره آن تصمیم جدی گرفته شود.

مرادی بیان کرد: در مدت یک ماه باید ملزومات اجرای طرح ترافیک مانند دوربین‌های نظارتی و تعیین تکلیف زیرگذر میدان قیام انجام تا طرح ترافیک اجرایی شود.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر که با مشاوره دانشگاه آیت‌الله بروجردی در جلسه امروز بررسی شد، در چند مرحله مطرح و بررسی شده بود و تمام جزئیات در آن لحاظ شده است و با ایجاد زیرساخت‌ها قبل از اجرای آن می‌تواند در حل مشکل ترافیک شهر مؤثر باشد.

معاون استاندار لرستان گفت: طرح ساماندهی دستفروشان هم از جمله طرح‌هایی بود که ابتدا همراه با اعتراض و ترس از تغییرات احتمالی متعاقب آن همراه بود، ولی اکنون که اجرا شده است، به‌عنوان طرحی خوب از آن نام برده می‌شود. بنابراین نباید از برخی تغییرات ترسید.

وی اظهار کرد: به خاطر ترس از تغییراتی که اجرای طرح‌ها دارند، نمی‌توان مشکل ترافیک را حل نکرد، بلکه باید با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم طرح مطرح‌شده فعلی را انجام داد یا در مدت یک‌ ماه، طرح جایگزین ارائه کرد و با بررسی جوانب مختلف مسأله ترافیک شهر حل شود.

فرماندار بروجرد افزود: برخی طرح‌ها، تبعات اجتماعی دارند که ممکن است همراه با تغییراتی باشد؛ اما نباید از این‌گونه تغییرات ترسید و زمینه‌های اجرای آن را چنانچه در نهایت به نفع مردم باشد، فراهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha