• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403030804993
  • خبرنگار : 50189

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در ۲۰۰ نقطه استان کرمان

برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در ۲۰۰ نقطه استان کرمان

ایسنا/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در ۲۰۰ نقطه استان کرمان خبر داد و گفت: برگزاری بزرگداشت ارتحال امام راحل ویژه بانوان ۹ خردادماه در میدان شورا، دعای ندبه و برگزاری یازدهمین سوگواری ملی تعزیه در روستای ده‌زیار از ۱۲ تا ۲۲ خردادماه، از جمله برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام راحل است.

حسین انجم‌شعاع صبح امروز هشتم خردادماه در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهانشان اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی نشان داد می‌توان جهادی و انقلابی کار کرد و با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و با ارتباط با مردم به خوبی کارها را پیش برد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید تراز خدمت‌رسانی به مردم را بالا برد و به مردم خالصانه و بدون منت خدمت کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: مردم در هشتم تیرماه به کسی رآی خواهند داد که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد.

وی در ادامه از جامعیت داشتن شخصیت امام راحل سخن گفت و بیان کرد: ایشان یک شخصیت بی‌نظیر در عصر حاضر بود. امام خمینی(ره) بزرگترین انقلاب قرن را ایجاد کرد.

انجم‌شعاع در ادامه سخنانش عنوان کرد: قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ منشاء و سرآغاز جمهوری اسلامی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از اعزام بیش از ۳۰۰۰ نفر از استان کرمان به مرقد معمار کبیر انقلاب خبر داد و افزود: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی از دیگر برنامه‌هاست.

وی بیان کرد: در ۱۳ خرداد مراسم محوری ساعت ۲۰ در مسجد امام شهر کرمان برگزار می‌شود و سخنران این مراسم حجت‌اسلام والمسلمین دولابی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت است.

انجم شعاع بیان کرد: ۱۵ خرداد نیز مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در ساعت ۲۰ در تکیه میدان قلعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha