• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403030804921
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

ادامه راه شهدای خدمت ضروری است

ادامه راه شهدای خدمت ضروری است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر جدیت دستگاه‌ها در انجام وظایف و ماموریت‌ها تاکید و ادامه راه شهدای خدمت را ضروری دانست.

محمد کلامی در جلسه کارگروه اقتصادی آذربایجان شرقی، افزود: دستگاه‌ها با جدیت وظایف خود را انجام داده و گزارش آمار اعتبارات استانی و ملی را اعلام و بروزرسانی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بخش عمده‌ای از رشد اقتصادی آذربایجان شرقی مربوط به بخش خصوصی و به ویژه حوزه صنعت است، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به این بخش انجام شود.

کلامی تاکید کرد: مولدسازی یکی از مواردی است که مورد تاکید مدیریت استان بوده و پیشرفت و اتمام پروژه‌های نیمه تمام دولتی منوط به مولدسازی املاک مازاد است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آذربایجان شرقی در صنایعی که دانش پایه و مربوط به اقتصاد دانش بنیان است نباید پیشرفت و عقب ماندگی داشته باشد، چرا که آینده هر استانی دیگر صنایع سنتی آن نیست.

کلامی با اشاره به حوزه گردشگری، گفت: هزینه سفر به تبریز باید کاهش پیدا کرده و در کنار کارهای عمرانی و زیربنایی، قیمت تمام شده سفر به آذربایجان شرقی کاهش یابد تا گردشگران و مسافران رغبت بیشتری برای سفر به استان داشته باشند.

وی ادامه داد: جلسات کارگروه اقتصادی باید به سمت عملیاتی شدن پیش رود و در دستور جلسات نیز از بیان موارد سطحی خودداری و به جای آن مسائل اصلی و کلیدی احصا و مطرح شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ابتدای این جلسه با تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهان، بر هم افزایی و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان تاکید و ادامه راه شهدای خدمت را ضروری دانست.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha