• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403030704631
  • خبرنگار : 50184

سرپرست تیم ملی سپک تاکرا:

«سپک تاکرا» نباید در حد یک انجمن باقی بماند 

«سپک تاکرا» نباید در حد یک انجمن باقی بماند 

ایسنا/کرمانشاه سرپرست تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران به افتخارآفرینی ملی پوشان سپک تاکرای ایران در مسابقات جام جهانی اشاره کرد و گفت: اکنون وقت آن رسیده که مسئولین به این رشته توجه کنند.

حسین رشیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به قهرمانی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در مسابقات جام جهانی مالزی، اظهارکرد: تیم ملی مردان کشورمان در این مسابقات در هر دو بخش دو نفره و سه نفره قهرمان جهان شد. 

وی عملکرد ملی پوشان در این رقابت‌ها را عالی توصیف کرد و افزود: تیم ملی سپک تاکرای ایران در دور قبل این رقابت‌ها عنوان نائب قهرمانی را کسب کرده بود، اما در رقابت‌های امسال با یک عملکرد خوب و عالی توانست عنوان قهرمانی را بدست بیاورد. 

سرپرست تیم ملی سپک تاکرای کشورمان نقطه قوت ملی پوشان در این رقابت‌ها را همدلی و مدیرت خوب رئیس انجمن سپک تاکرای ایران عنوان کرد و گفت: علیرغم اینکه سپک تاکرای ایران در دنیا حرف اول را می‌زند، اما متاسفانه چندان به آن توجهی نمی‌شود، اسپانسری ندارد و امکانات مالی آن ضعیف است. 

وی تاکید کرد: با عملکردی که تیم ملی کشورمان طی سالهای گذشته در مسابقات آسیایی و جهانی از خود نشان داده، وقت آن رسیده که به آن توجه بیشتری شود. 

رشیدی گفت: تیم ملی سپک تاکرای ایران سالهاست پرچم کشورمان را در میادین مختلف بالا می‌برد، اما هنوز در حد یک انجمن فعالیت می‌کند و انتظار می‌رود که به فدراسیون تبدیل شود تا میزان توجه به آن افزایش یافت. 

وی به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران هم اشاره کرد و افزود: حدود 90 درصد از بازیکنان تیم ملی سپک تاکرای ایران که در مسابقات جام جهانی مالزی شرکت کردند زیر 23 سال سن داشتند، یعنی هنوز در رده سنی امید قرار دارند و اگر مسئولین حمایت کنند حداقل چهار تا پنج سال دیگر با این تیم جوان عنوان قهرمانی در اختیار ایران خواهد بود. 

سرپرست کرمانشاهی تیم ملی سپک تاکرای ایران در ادامه با اشاره به نقش پررنگ بازیکنان کرمانشاهی در سپک تاکرای ایران، اظهار کرد: شالوده تیم ملی سپک تاکرای ایران را بازیکنان کرمانشاهی تشکیل می‌دهند و در حال حاضر سینا رضایی و مهدی قبادی هر دو کاپیتان تیم ملی در بخش دو نفره و سه نفره هستند. 

وی در ادامه با بیان اینکه ملی پوشان کرمانشاهی سپک تاکرا به حمایت مسئولین ارشد استانی نیاز دارند، عنوان کرد: اگر مدیرکل ورزش و جوانان، استاندار کرمانشاه، شهردار و سایر مدیران از این بازیکنان حمایت نکنند، ممکن است به خاطر مشکلات اقتصادی و پیداکردن شغل از این رشته کنار بروند. 

رشیدی تصریح کرد: در گذشته تعداد بازیکنانی که از کرمانشاه در تیم ملی سپک تاکرا حضور داشتند بیشتر بود، اما متاسفانه به دلیل نبود اسپانسر و نداشتن شغل مجبور شدند از این رشته کنار بکشند. 

وی یادآور شد: در حال حاضر هر دو کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی سپک تاکرای ایران بیکار هستند و از مسئولین انتظار می‌رود که برای حل مشکل اشتغال آنها دست بالا بزنند تا این ظرفیت‌ها را از دست ندهیم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha