• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403022417553
  • خبرنگار : 71588

زخمی شدن ۱۱ فلسطینی در نابلس در ادامه یورش‌های اشغالگران به کرانه باختری

زخمی شدن ۱۱ فلسطینی در نابلس در ادامه یورش‌های اشغالگران به کرانه باختری

منابع خبری از زخمی شدن ۱۱ شهروند فلسطینی در شهر نابلس واقع در کرانه باختری درجریان یورش‌های شبانه اشغالگران خبر دادند.

به گزارش ایسنا، در جریان یورش نیروهای رژیم اشغالگر به شهرک «تل» واقع در جنوب شهر نابلس در کرانه باختری، ۱۱ شهروند فلسطینی در این شهرک زخمی شدند.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، نیروهای رژیم صهیونیستی از عصر یکشنبه تا صبح امروز (دوشنبه) به شماری از شهرک‌ها و شهرهای کرانه باختری یورش بردند.

در همین راستا، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌های خشونت‌بار پس از یورش اشغالگران به شهرک‌ «تل» در نابلس ۱۱ شهروند فلسطینی مجروح شدند.

هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد که ۲ جوان فلسطینی به ضرب گلوله مشقی از ناحیه کتف زخمی شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین نیز گزارش داد که یک جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله جنگی از ناحیه پا زخمی شده و در جریان درگیری با اشغالگران چندین تن نیز به دلیل استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

این مرکز فلسطینی همچنین نوشت که شهرک‌نشینان صهیونیست به اطراف شهرک «جالود» واقع در جنوب شرقی نابلس یورش بردند و اقدام به آتش زدن یک دستگاه خودرو و هجوم به یکی از منازل فلسطینیان کردند.

در همین رابطه، نیروهای رژیم اشغالگر به شهرک «یعبد» و روستای «جلبون» واقع در استان «جنین» در شمال کرانه باختری و همچنین روستای «المغیر» در شمال شرق رام‌الله یورش بردند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با لودر و خودروهای نظامی به روستای «عزون» واقع در شرق شهر «قلقیلیة» در کرانه باختری یورش بردند.

اشغالگران اقدام به بازداشت و یورش به منازل خانواده شهدا و اسرای فلسطینی در روستای عزون و بستن ورودی این روستا کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین به شهر «بیت لحم» و همچنین مسجد «العمری» در شهر «البیرة» یورش بردند و یک جوان فلسطینی را طی یورش به این شهر بازداشت کردند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha