• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403022417179
  • خبرنگار : 71516

شروط تکراری نتانیاهو برای پایان جنگ غزه

شروط تکراری نتانیاهو برای پایان جنگ غزه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی موضع خود را درباره شروط پایان جنگ غزه تکرار و بار دیگر رویای «نابودی حماس» را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شرط و شروطش برای محور مقاومت گفت: «اگر حماس تسلیم شود و سلاح خود را تحویل دهد و اسرا را آزاد کند ممکن است جنگ همین فردا تمام شود. ما مصمم به پیروزی کامل هستیم و با تمام قدرتمان حمله می‌کنیم و از هیچ تلاشی برای آزادی اسرایمان دریغ نمی‌کنیم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که شهرک‌های غلاف غزه را بازسازی می‌کنند و شهرک‌های دیگری نیز خواهند ساخت. وی مدعی شد: اجازه تکرار آنچه در هفت اکتبر رخ داد را نخواهیم داد.

اظهارات نتانیاهو در حالی ایراد می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی وارد گذرگاه رفح شده و درگیری‌هایی در اطراف و بیرون این شهر آغاز شده است. از صبح روز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی عملیات تخلیه ساکنان غزه از رفح را توسعه داده و «آویخای ادرعی» سخنگوی این ارتش در همین راستا بیانیه‌ای منتشر کرده و از ساکنان چندین منطقه خواست، فرایند تخلیه را آغاز کرده و به پناهگاه‌های واقع در غرب شهر غزه بروند.

به نقل از سما، نتانیاهو درباره درخواست کمک از سربازان آمریکایی گفت: ما با چالش‌هایی مواجهیم که هیچ ارتش مدرنی با آن مواجه نشده است و باید از خودمان دفاع کنیم و این را نه از آمریکایی‌ها و نه از هیچ طرف دیگری نخواهیم.

نتانیاهو گفت: نمی‌توانیم به ساکنان محلی غزه اجازه اداره نوار غزه را بدهیم درحالی حماس همچنان در آنجا حضور دارد. طرح تبعید رهبران حماس از غزه در مذاکرات مطرح است.

وی افزود: باید قبل از صحبت درباره روز بعد از جنگ اول به موضوع نابودی حماس بپردازیم.

روز یکشنبه رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد «یورام حامو»، مسؤول سیاست امنیتی و برنامه‌ریزی امور راهبردی در شورای امنیت داخلی استعفا کرد. این رسانه تأکید کرد دلیل استعفای وی به این خاطر است که بنیامین نتانیاهو تصمیماتی درباره روز بعد از جنگ نگرفته و عملیات در شمال غزه را ازسرگرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۴ ۱۰:۴۰

مرگ بر اسرائیل وآمریکا

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۱:۳۱

هنوزم رجز خوانی می‌کند تو در حال سقوط هستی شرط و شروط تعیین میکنی

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۰۱:۴۴

مرگ بر اسرائیل و آمریکای جنایتکار و کودک کش

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۱۵:۲۸

دیگر راهی برای سگ هار نمونده باز هم رجز خوانی میکنه

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۱۵:۴۵

رئیس دادگاه لاهه؛جناب آقای جوآن داناهیو غزه باخاک یکسان شده و۷۴سال ظلم وستم وکودک کشی توسط این رژیم جعلی وخبیث درفلسطین وخاورمیانه صورت گرفته فلذا حکم جلب نتانیاهو وکابینه اش صادرکن.وقت آن نرسیده؟؟؟!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۱۶:۲۰

شبها خواب نداری تو در کابوس پیروزی وکابوس مرگ خواهی مرد.خون هزاران بیگناه دامنتو به اتیش خواهد کشید.صدای شکسته شدن لانه عنکبوت به گوش میرسه.مرگ بر اسراییل وامریکا وانگلیس کثیف وخبیث.

avatar
۱۴۰۳-۰۲-۲۶ ۰۱:۰۷

مرگ بر اسراییل خونخواروجنایت کارمرگ برامریکاوانگلیس