• دوشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403021711631
  • خبرنگار : 50163

اختتامیه جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» برگزار می‌شود

ایسنا/زنجان آیین اختتامیه ششمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» در زنجان برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان و با همکاری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، دانشگاه زنجان، حوزه هنری استان زنجان و شهرداری زنجان برگزار می‌شود به ایستگاه آخر خود رسید.

در مراسم اختتامیه این جشنواره شاعران و طنزپردازان ملی همچون سعید بیابانکی، امید مهدی‌نژاد و ناصر فیض حضور دارند و برگزیدگان جشنواره در بخش‌های استندآپ کمدی، شعر و نثر طنز تجلیل می‌شوند.

مراسم اختتامیه این جشنواره روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار می‌شود و حضور برای همه دانشجویان آزاد است.

ششمین جشنواره سراسری در بخش‌های شعر و نثر است و موضوعات جشنواره شامل «موضوع آزاد» و «زندگی دانشجویی»(خوابگاه، سلف غذاخوری، امتحانات، فضای دانشگاه، شهریه و سایر موارد) است.

با توجه به تأکیدات کارشناسان مبنی بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان اقدام به برگزاری نخستین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند» کرده و سعی نموده است تا با اجرای آن به ‌نوعی در ایجاد فضای شاداب در محیط‌های دانشگاهی نقش بسزایی ایفا کند.

این جشنواره با اهدافی همچون شناسایی و جذب استعدادها و شاعران طنزپرداز، ترویج هنر متعالی انقلاب اسلامی، نهادینه کردن و انتقال پیام اصلی و مضامین پرورشی در قالب طنز، شناسایی و حمایت از هنرمندان جوان انقلاب، ایجاد نشاط و امید در کنار رقابت سالم، ترویج روحیه نقد سالم و سازنده با زبان هنر، انتقال مفاهیم انسانی و اخلاقی به ساده‌ترین شکل، احیای سنت طنزنویسی، کشف استعدادها و بیرون آوردن طنز از حالت پنهان به آشکار، ارائه یک سبد کالای طنز، همچنین کشف و ساماندهی و به ظهور رساندن استعدادهای طنزنویسان جوان کشور، عرضه معیار و شاخصی به طنزپردازان، تلاش در جهت تغییر دیدگاه از حالت تفننی به جدی و نگاه علمی به مقوله طنز اجرایی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha