• چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403021209570
  • منبع : نمایندگی مازندران

از ۱۳ اردیبهشت ماه

مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در صدا و سیمای مازندران پخش می‌شود

مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در صدا و سیمای مازندران پخش می‌شود

ایسنا/مازندران مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از فردا (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ماه) در صدا و سیمای مازندران پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما مقرر شد مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مانند دور نخست در رسانه استانی پخش شود، گفت: ضبط مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی چهار نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ پایان یافت و پخش این برنامه‌ها از فردا آغاز می‌شود.

هادی ابراهیمی اظهار کرد: تولید و پخش مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات به‌صورت رایگان انجام شده و هیچ هزینه‌ای گرفته نشده است.

وی ادامه داد: سه مناظره انتخاباتی ۶۰ دقیقه‌ای با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و بومی محلی با شرکت این نامزدها در صدا و سیمای مازندران ضبط شده است که پخش آنها از فردا آغاز می شود.

او با بیان اینکه هر مناظره تلویزیونی یک بار پخش و یک بار بازپخش می‌شود، افزود: نخستین مناظره انتخاباتی ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از سیمای مازندران پخش می‌شود. مناظره‌های دوم و سوم انتخاباتی به ترتیب در ساعت ۲۱:۳۰ روزهای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت پخش خواهند شد.

وی بیان کرد: صدا و سیمای مازندران از هر کدام از چهار نامزد راه‌یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ  یک ویدیوی ۲۰ دقیقه‌ای ضبط کرده است که پخش این فیلم‌های تبلیغاتی از سیمای مازندران از فردا آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه فیلم‌های تبلیغاتی هر نامزد انتخاباتی روزانه یک بار پخش می‌شود، گفت: با توجه به زمان یک هفته‌ای تبلیغات که در قانون انتخابات به آن اشاره شده است، فیلم تبلیغاتی هر نامزد در مجموع هفت بار در طول یک هفته پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخاباتی میان نامزدها را از جذاب‌ترین برنامه‌های رسانه استانی در طول انتخابات‌های گذشته دانست و افزود: صدا و سیما تلاش کرده است با تولید و پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای مجلس، فضای جامعه را به سمت مشارکت پر شور سوق دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha