• چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403020503955
  • خبرنگار : 50659

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

برای تولید کننده واقعی راه باز است

برای تولید کننده واقعی راه باز است

ایسنا/اردبیل مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه برای تولید کننده واقعی راه باز است و محدودیتی نیست، به واحدهایی که طرح توسعه دارند و می خواهند ماشین آلات خط تولید وارد کنند در جهت حل مشکلات آنها قول مساعد داد.

مسعود ایرانی، پنجم اردیبهشت در جلسه بررسی تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید ، مخصوصاً تولید کالاهای صادراتی این اداره کل در این زمینه پیگیری و اقدامات لازم را بعمل می آورد.

وی افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان در آینده، برگزاری جلسات مستمر در این خصوص را در دستور کار داریم تا با برنامه ریزی و مشورت، تبادل نظر و هم فکری، مسائل و مشکلات را حل کنیم و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا ارتقای جهش صنعتی استان تحقق پیدا کند.

ایرانی برگزاری نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری تک تک مشکلات فعالان اقتصادی را در استان و یا از طریق وزارت متبوع در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و هم فکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات عنوان کرد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری، گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی، بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصا مشکلات مجموعه های تولیدی، به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

وی یادآور شد: در سامانه جامع تجارت، بخش های مختلف از جمله، ثبت الکترونیکی فاکتورهای خرید مواد اولیه، ورودی انبار، محصولات تولیدی، خروجی فروش، آمار تولید، پیش بینی تولید ۱۴۰۳ و ... فعال شده و همکاران ما در مجموعه صمت استان آمادگی دارند تا اطلاعات مورد نیاز، در سامانه جامع تجارت بصورت دقیق محاسبه و وارد شود.

ایرانی در ادامه تاکید کرد: امسال ثبت سفارش، تخصیص ارز، مدیریت واردات و حتی مدیرت صادرات زمانی برای یک واحد تولیدی فعال خواهد شد که اطلاعات و آمار بصورت دقیق در قسمت های مختلف سامانه جامع تجارت ثبت شده باشد.

وی عنوان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت و از مدیران واحدهای تولیدی خواست در این زمینه نهایت اهتمام لازم را بعمل آورند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه برای تولید کننده واقعی راه باز است و محدودیتی نیست، به واحدهایی که طرح توسعه دارند و می خواهند ماشین آلات خط تولید وارد کنند در جهت حل مشکلات آنها قول مساعد داد و از جایزه صادراتی و برنامه ریزی وزارت صمت برای پرداخت مشوق های صادارتی در سالجاری خبر داد.    

انتهای پیام    

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha