• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403012010220
  • خبرنگار : 50444

استاندار خراسان شمالی:

افزایش تعداد پروازهای بجنورد به توجه مدیران ملی نیاز دارد

افزایش تعداد پروازهای بجنورد به توجه مدیران ملی نیاز دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی افزایش تعداد پروازهای فرودگاه بجنورد را نیازمند توجه و تعهد مسؤولان ملی دانست.

محمدرضا حسین‌نژاد امروز (۲۰ فروردین ماه) در نشست با مدیران اداره‌های کل زیرمجموعه شورای هماهنگی راه و شهرسازی بر ضرورت ساماندهی، به‌روزرسانی و برقراری پروازهای فرودگاه بجنورد تاکید کرد و گفت: با وجود قول مساعد معاون وزیر و پیگیری‌های متعدد در تهران، تاکنون پروازهای روزانه از فرودگاه بجنورد برقرار نشده و این موضوع نیازمند پیگیری، توجه و تعهد مسؤولان مربوط در سطح  کشوری است.

وی با اشاره به تمکین نکردن شرکت‌ها برای برقراری پروازها، اظهار کرد: امیدواریم با ترغیب بخش خصوصی، علاوه بر پروازهای تکلیفی، سایر مسیرهای پروازی نیز برقرار شوند و شاهد تحقق این امر باشیم.

وی تاکید کرد: برای سال جدید از روش‌های مختلف برای افزایش پروازها از جمله تهیه نامه برای رئیس جمهوری و اعلام تمکین نکردن شرکت‌ها استفاده می‌شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه جاده خندقلو باید با توجه بسیار، ترمیم و رفع ایراد شود، بیان کرد: تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان باید قوی‌تر پیگیری شود و برای ۲۰ کیلومتر آن، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شود تا در نهایت، شاهد تکمیل بخش‌های دوطرفه و جدا شدن باندهای رفت و برگشت آن باشیم.

در ادامه این جلسه، رئیس شورای هماهنگی مدیران کل اداره‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان به پیگیری‌ها درباره افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد، محور بجنورد به جنگل گلستان، طرح نهایی درباره محور خندقلو، قیمت مسکن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پروژه‌های نهضت ملی مسکن، مطالبات پروژه‌های عمرانی، الحاقات اراضی به شهرهای استان برای عمل به تکالیف قانون نهضت ملی مسکن و پروژه ۱۱۲۰ واحدی برکت واقع در شهرک فرهنگیان اشاره کرد.

سیدعلی میرکریمی با اشاره به موضوع نهضت ملی مسکن استان، گفت: برخی فرمانداران در رفع مشکلات اجتماعی و همراهی در مدیریت پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان خود، پیگیری‌های موثری داشته‌اند و این طرح بزرگ ملی نیاز به همراهی و پیگیری فرمانداران و تمام دستگاه‌های مربوط دارد، چون این طرح ملی فقط مختص اداره کل راه و شهرسازی نیست و کمک همه مسؤولان را می‌طلبد.

در این نشست، مدیران کل راه و شهرسازی، هواشناسی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن، مدیر فرودگاه بجنورد، نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha