• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403011909906
  • منبع : نمایندگی مازندران

رویداد تجلیل از نخبگان کمیته امداد مازندران با نام «آبروی ایران» برگزار شد

 رویداد تجلیل از نخبگان کمیته امداد مازندران با نام «آبروی ایران» برگزار شد

ایسنا/مازندران «آبروی ایران»، نخستین رویداد تجلیل از نخبگان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با حضور خیران، مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران امروز، ۱۹ فروردین در مراسم تجلیل از نخبگان این نهاد حمایتی با عنوان«آبروی ایران» از ثبت ۵۸۱ نخبه در سطوح مختلف و حوزه‌های متفاوت قرآنی، تحصیلی، ورزشی در استان خبر داد.

میثم معافی با اشاره به اینکه در مدیریت جدید کمیته امداد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی به منظور حمایت از نخبگان رخداد، افزود: در روستاهای دور افتاده استان هم از بین مددجویان قبولی رشته‌های برتر همچون پزشکی داشتیم که نخبگان ما توانستند بدون اینکه هزینه‌های سنگینی متقبل شوند، با وجود شرایط سخت زندگی به مراتب بالای علمی برسند.

معافی بیان کرد: این اتفاقات خوب نتیجه زحمت همکاران ما در کمیته امداد کل کشور، خیرین دلسوز و اتحاد با موسسات علمی و آموزشی جهت بورسیه کردن مددجویان در آزمون‌ها و کلاس‌های کمک آموزشی برای ایجاد فرصت‌های آموزشی برابر است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه تصمیمات درست در مرکز سبب شد تا نخبه پروری و نخبه سازی انجام شود، خاطرنشان کرد: کمیته امداد حکم پدر و مادر را برای نخبگان تحت پوشش دارد و به تمام دانشجویان و دانش آموزان‌ خود افتخار می‌کند.

 رویداد تجلیل از نخبگان کمیته امداد مازندران با نام «آبروی ایران» برگزار شد

این مسئول افزود: نخبگان ما هم باید از حمایت و هدایت کمیته امداد که سبب رشد و تعالی آنان شده است استفاده کنند و در آینده حامی این نهاد و فرزندانش باشند.

معافی با اعلام اینکه اکنون بسیاری از مسئولان رده بالای ما و ۱۷ نفر از مدیران کل ادارات از مددجویان گذشته کمیته امداد بودند و اکنون به جایگاه خوبی رسیده‌اند، تصریح کرد: شما هم در آینده به جایگاه والایی خواهید رسید. فقط مراقب باشید؛ که در آن زمان اصالت و ارزش‌های خود را فراموش نکنید، پاک و سالم بمانید و ایران قوی را بسازید.

در پایان این مراسم با رونمایی از تندیس نخستین «رویداد نخبگان کمیته امداد امام خمینی ره» رونمایی شد و از نخبگان و خیرین حاضر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha