• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403011808773
  • خبرنگار : 50692

رفع مشکلات در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن هرمزگان ضروری است

رفع مشکلات در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن هرمزگان ضروری است
عکس تزئینی است

ایسنا/هرمزگان معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان گفت:رفع مشکلات در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن هرمزگان ضروری است.

سعید حاجبی امروز ۱۸ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اظهار کرد: سهمیه استان هرمزگان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن،۶۵ هزار واحد است که خوشبختانه با تأمین زمین، ورود عملیاتی و کار مستمر به نتایج خوبی دست یافته و جزو استان‌های برتر هستیم.

وی افزود: نکته قابل تأمل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف است که امید می‌رود با تداوم مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان بیان کرد: یکی از مباحثی که می‌بایست در این جلسات ملاک عمل و شاخص اصلی قرار گیرد مبحث برنامه زمان بندی و کیفیت است بر این اساس الزامی است.

حاجبی عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، کند بودن روند پرداخت تسهیلات بانکی یکی از موانع جدی بر سر راه ساخت نهضت ملی مسکن استان است که امیدوارم با سرعت گرفتن فرآیند پرداخت این بخش بتواند به ایفای نقش خود در حل بخشی از مشکلات مسکن مردم بپردازد.

وی ادامه داد: درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رودان و میناب با اشاره به تلاش‌های انجام شده طی ماه‌های اخیر، در شهرستان رودان ۲ هزار ۵۰۰ واحد یک طبقه حیاط‌دار و در شهرستان میناب ۳۶۰۰ واحد به‌صورت دو طبقه در حال ساخت است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان در پایان گفت: با توجه به سایر هزینه‌ها مجموع هزینه ساخت در واحدهای یک طبقه و دو طبقه کمتر از واحدهای آپارتمانی خواهد بود و از لحاظ اقتصادی به صرفه است که به سراغ ساخت این واحدها در مناطقی که امکان دارد، برویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۱-۱۹ ۰۶:۱۱

متاسفانه سمت حاجی آباد هرمزگان واگذاری زمین به چهار فرزندی ها اقدام نشده