• پنجشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403011607799
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

/طوفان رمضان/

روز جهانی قدس، میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است

روز جهانی قدس، میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: روز جهانی قدس، میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، جلوه بارز حق‌طلبی برای احقاق حقوق پایمال‌شده ملت مظلوم فلسطین و مبداء بیداری و هوشیاری امت اسلامی است.

مالک رحمتی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، مردم متدین و انقلابی استان را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد. 

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال با درد و رنج مردمان بی‌دفاع غزه گره خورده است؛ ملتی که در یک جنگ نابرابر و ناجوانمردانه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی، قتل عام می‌شوند و ملت‌های آزادی‌خواه جهان این حق‌کشی را نظاره نشسته‌اند.

وی ادامه داد: تصاویر کشتار بی‌رحمانه و دلخراش کودکان و زنان مسلمان فلسطینی، دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و این در حالی است که مجامع بین‌المللی با شعار دروغین حمایت از حقوق بشر، در برابر جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل، مهر سکوت بر لب زده و تنها به اظهار تأسف در مقابل این فاجعه انسانی بسنده می‌کنند.

رحمتی عنوان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در لبیک به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر حکیم انقلاب در «دفاع از مظلومان و ایستادگی در مقابل ظالمان و مستکبران»، روز جهانی قدس را به نمایش خیره‌کننده آزادی‌خواهی و حق‌طلبی خویش تبدیل خواهند کرد و پیام نفرت و انزجار از رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی را به گوش جهانیان خواهند رساند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اظهار کرد: اینجانب بنا به وظیفه دینی، انقلابی و انسانی خود در پاسخ‌گویی به ندای مردم مظلوم غزه و در حمایت از آزادی قدس شریف و مقاومت ملت مظلوم فلسطین، آحاد مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی را برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمانی روز جهانی قدس دعوت می‌کنم و پیروزی کلیه حق‌طلبان جهان و مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را از درگاه خداوند مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha