• چهارشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403011506838
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

دعوت از ورزشکاران، قهرمانان و جوانان سیستان و بلوچستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت از ورزشکاران، قهرمانان و جوانان سیستان و بلوچستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، ضمن انزجار از حرکات مذبوحانه رژیم صهیونسیتی و همپیمانان غربی اسرائیل با قتل عام مردم مظلوم و بی گناه و نسل کشی، در پیامی ورزشکاران، قهرمانان و جوانان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

عباس شیبک در گفت وگو با ایسنا- افزود: بار دیگر آخرین جمعه از ماه خدا، ماه ضیافت الهی از راه رسید تا دل های مسلمانان و مومنان واقعی که در زلال محبت و برکت پروردگار در این ماه شریف تطهیر و مصفا شده است، رو به سوی قبله اول مسلمانان جهان داعیه دار همراهی با مظلومان و تبری و فریاد علیه ظالمان شود.

وی گفت: در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، محل دیپلماتیک کنسولگری ایران در سوریه نیز بمباران شد که به شهادت جمعی از سرداران رشید اسلام و ایران منجر شد، اقدامی خارج از عرف که فقط از یک رژیم آپارتاید بر می آید که دشمنی رژیم صهیونیستی با ایران را به خوبی نشان داد.

شیبک گفت: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس رنگ و بوی دیگری دارد، همانگونه که در ماه های گذشته مشاهده کردیم در سرتاسر جهان و حتی در قلب آمریکا مردم آزاده جهان به خیابان ها ریخته و علیه رژیم صهیونیستی شعار سر می دهند. امسال سالی است که رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان منفورتر از همیشه شده و این مسئله به وضوح قابل مشاهده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: از این رو جامعه فرهیخته ورزش و جوانان استان به همراه ملت فهیم و مومن و روزه دار استان سیستان و بلوچستان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال هم ، در صفوفی یکپارچه و بهم پیوسته همچون سالهای گذشته به ندای آزادی خواهی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و مقام معظم رهبری، با حضور پرشور و حماسی، نشان خواهند داد به هیچ وجه از آرمانهای امام عزیزخود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین دست نخواهند کشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha