• شنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403010401442
  • خبرنگار : 71145

حملات توپخانه‌ای و پهپادی مقاومت لبنان به مواضع صهیونیست‌ها در الجلیل غربی

حملات توپخانه‌ای و پهپادی مقاومت لبنان به مواضع صهیونیست‌ها در الجلیل غربی

صبح امروز شنبه، شلیک‌های مستقیم از لبنان مواضع متعلق به رژیم صهیونیستی در الجلیل غربی اشغالی را هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کرد در حمایت از ملت پایدار در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آنها مبارزان مقاومت در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه بعد از ظهر مقر نظامی بیاض و نیز در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه بعد از ظهر تجهیزات تجسسی در مرکز راداری در مزارع شبعای اشغالی را با تسلیحات مناسب و نیز مقر نظامی کفار بلوم و ۲ سامانه گبند آهنین را در ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه با ۲ پهپاد و همچنین در ساعت ۱۲ ظهر پایگاه رامیم را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داد که همگی به صورت دقیق به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

خبرنگار المیادین همچنین به شلیک یک فروند موشک به سمت الجلیل اشغالی اشاره کرد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که آژیر خطر در شهرک‌های «میسکاو عام» و «مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

به موازات آن، حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و شهرک‌های جنوبی همچنان ادامه دارد و توپخانه‌های اشغالگر علاوه بر وادی السلوکی، منطقه بین شهرک‌های جنوبی علما الشعب و الضهیره را بمباران کردند.

این تحولات در حالی است که آژیرهای خطر در کریات شمونه و اطراف آن از ترس نفوذ یک پهپاد به صدا درآمدند.

در پی حمله حزب‌الله به کفار بلوم بدون فعال کردن آژیر، رسانه‌های اشغالگر از عدم وجود بازدارندگی در برابر مقاومت اسلامی در لبنان ابراز نگرانی کردند.

رسانه‌های عبری زبان با ابراز نگرانی از عدم وجود بازدارندگی در برابر مقاومت اسلامی در لبنان، تاکید کردند که عدم هشدار قبل از حملات حزب‌الله یک مشکل واقعی است.

این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که مقاومت اسلامی لبنان دیروز جمعه در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت آنها، عملیات‌های متعددی را علیه اماکن و نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز با فلسطین اشغالی انجام داد.

در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله با سلاح‌های مناسب ۲ ساختمان را که سربازان اشغالگر در شهرک‌های «زرعیت» و «دوویو» در آن مستقر بودند، هدف قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha