• شنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403010401415
  • خبرنگار : 71475

انتقاد دیپلمات پیشین آمریکا از وزیر صهیونیستی به دلیل شکست در غزه

انتقاد دیپلمات پیشین آمریکا از وزیر صهیونیستی به دلیل شکست در غزه

سفیر سابق آمریکا در تل‌آویو از رژیم اشغالگر قدس به‌ دلیل ناکامی در «رسیدگی به وضعیت بشردوستانه در غزه» انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، «مارتین ایندیک»، سفیر پیشین آمریکا در اراضی اشغالی با کلمات تندی به اظهارات اخیر یک وزیر اسرائیلی نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم پس از نارضایتی وی به دلیل کاهش حمایت بین‌المللی از جنگ جاری در نوار غزه، واکنش نشان داد.

ایندیک با انتشار پستی در پلتفرم ایکس خطاب به این وزیر صهیونیست مدعی شد: «بسیاری از کشورهای جهان در هفتم اکتبر در کنار اسرائیل ایستادند.» وی افزود: «اما شما حسن نیت را با ناتوانی در رسیدگی به شکل مناسب به وضعیت انسانی در غزه از بین بردید.»

توییت ایندیک در واکنش به اظهارات «ران درمر»، وزیر امور استراتژیک در کابینه اشغالگر منتشر شد که در آن از کاهش حمایت بین‌المللی از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه انتقاد کرده بود.

درمر گفت: «همه آن کشورهایی که اکنون از اسرائیل روی گردان هستند، به این لحظه به دیده ننگ خواهند نگریست.»

وی مدعی شد: «پس از آنهمه اظهارات در حمایت از مردم یهود، آیا اکنون که ما در آخرین ایستگاه قبل از پیروزی بر نیروهای تروریستی هستیم که مرتکب نسل‌کشی می‌شوند، باید رها شویم؟»

اظهارات وزیر رژیم صهیونیستی در مخالفت با نسل‌کشی در حالی مطرح می‌شود که ماشین کشتار این رژیم نزدیک به شش ماه است که در برابر دید جهانیان مرتکب بزرگترین نسل‌کشی تاریخ علیه مردم بی‌گناه غزه به ویژه کودکان و زنان می‌شود.

جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه تحت حمایت کامل سیاسی و نظامی ایالات متحده آمریکا صورت می‌گیرد و مقامات آمریکا به رغم حمایت‌های گسترده از رژیم کودک کش وانمود می‌کنند که مخالف ادامه این جنگ و سیاست‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha