• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402122719213
  • خبرنگار : 50023

برپایی میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات نوروزی در پایانه‌ شهید کلانتری کرج

برپایی میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات نوروزی در پایانه‌ شهید کلانتری کرج

ایسنا/البرز میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌ عمومی مسافری شهید کلانتری کرج به منظور نظارت مؤثر و به موقع بر تخلفات مربوط به پیش‌فروش بلیط نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران برپا شده است.

به گزارش ایسنا، میثم قدمی، معاون حمل و نقل این اداره‌کل روز یکشنبه ۲۷ اسفند با اشاره به استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه مسافری شهید کلانتری کرج، گفت: در این طرح، پرسنل آموزش‌دیده و آشنا به حقوق مسافران به صورت شبانه‌روزی در پایانه‌ها حضور دارند و به شکایات و مشکلات مسافران رسیدگی می‌کنند.

 وی افزود: نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافری، نرخ بلیت‌ها، ایمنی ناوگان و نحوه ارائه خدمات در دستور کار این طرح قرار دارد و علاوه بر این، سامانه‌های سپهتن و داپ به صورت شبانه‌روزی بر تردد ناوگان عمومی مسافری نظارت می‌کنند.

 این مسئول تصریح کرد: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به این سامانه‌ها یا میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌های مسافری گزارش کنند و یا از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند.

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مسافران، صیانت از حقوق شهروندی و ایجاد سفری ایمن و راحت برای هموطنان در ایام نوروز عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha