• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402122216039
  • منبع : بازار

از کجا سرور مجازی بخریم

از کجا سرور مجازی بخریم

استفاده از پلتفرم‌های بین المللی به دلیل تحریم‌ها برای ساکنین ایران دشوار شده. به همین دلیل است که این روزها اغلب افراد از وی پی اس های کشورهای اروپایی و… جهت تغییر IP یا موقعیت آنلاین خودشان استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از هاست ایران، در این حالت با خرید vps آلمان‌هاست ایران، یک آدرس مجازی در آلمان خواهید داشت و افراد حاضر در اینترنت شما را به عنوان فردی که ساکن اروپا هستید خواهند شناخت. بنابراین، برای اینکه خودتان را ساکن یکی دیگر از کشورهای خارجی نشان دهید می‌توانید وی پی اس متعلق به آن کشور را تهیه کنید.

حتی با این روش می‌توانید کسب و کار خودتان را به صورت بین‌المللی راه‌اندازی کنید و محدودیتی برای ارائه خدمات در سطح جهانی نخواهید داشت، یا به راحتی میتوانید از صرافی‌ها و سرویس‌های بین‌المللی استفاده کنید.

نکات مهم خرید وی پی اس

۱) پهنای باند و فضای ذخیره کافی

برای انتخاب یک سرور مجازی مناسب باید به پهنای باند و منابع آن توجه داشته باشید. چون هر چقدر پهنای باند سرویس بیشتر باشد، امکان انتقال داده‌ها را در زمان کمتر خواهید داشت. همچنین، مناسب بودن پهنای باند سرور، مانع از این می‌شود که در صورت افزایش حجم داده‌ها، سرویس از دسترس خارج شود.

۲) امنیت بالای سرور مجازی

اگر تریدر هستید، یا اینکه سرور مجازی را با هدف فعالیت در سطح جهانی و ارائه خدمات اینترنتی خاصی تهیه می‌کنید، حتماً باید به میزان امنیتی که سرور مجازی دارد توجه داشته باشید. چون هکرها و نفوذگران مدام در حال حمله به سرویس‌های زیرساخت اینترنت هستند. از جمله حملات رایج در سطح سرورهای مجازی می‌توان به حملات DDoS اشاره کرد.

از کجا سرور مجازی بخریم

۳) پشتیبانی قوی ارائه دهنده سرور

تصمیم‌گیری برای خرید سرور مجازی برای اغلب افراد کار دشواری است و نمی‌توانند یکی از سرورهایی که برای کشورهای اروپایی، ترکیه، امارات، کانادا یا…. است را انتخاب کنند. مخصوصاً با توجه به اینکه در برخی از شرکت‌های هاستینگ، قیمت برخی از سرورها پایین‌تر از سایر سرویس‌ها است و مواردی مانند سرور مجازی انگلیس ارزان و… در بین پلن‌های ارائه شده دیده می‌شود.

برای اینکه بهترین سرور مجازی را برای خرید انتخاب کنید، یا اینکه در صورت بروز مشکل یا اختلال در سرویس بتوانید مشکلاتی که به وجود آمده را در اسرع وقت برطرف کنید، حتماً باید به پشتیبانی شرکت ارائه دهنده سرور توجه داشته باشید. هاست ایران به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح هاستینگ در ایران، تیم پشتیبانی حرفه‌ای را برای مشتریانش در نظر گرفته. در صورتی و در تمام ساعت‌های شبانه‌روز و در هفت روز هفته می‌توانید از خدمات پشتیبانی برخوردار شوید.

۴) وجود زیرساخت مناسب

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سرویسی، وجود زیرساخت مناسب است. در صورتی که شرکت ارائه دهنده سرور مجازی دارای زیرساخت مناسبی نباشد، احتمال از دسترس خارج شدن سرور وجود دارد.
سرورهای مجازی hostiran به دلیل زیرساخت قوی این شرکت دارای قدرت و کیفیت بسیار بالایی هستند. همچنین در صورتی که منابعی که در اختیار دارید کم باشد، به راحتی می‌توانید میزان حافظه، پردازنده و… سرورتان را افزایش داده و آن را ارتقاء دهید؛ بنابراین برای سرویس‌ها و امور آنلاینی که نیاز به پردازش سنگین دارند نیز می‌توانید از این سرویس‌ها استفاده کنید.

۵) قابلیت سفارشی‌سازی سرور

هر فردی یا کسب و کاری با توجه به نیازی که دارد سرور مجازی را تهیه می‌کند. برای شرکت‌های بزرگ‌تر که نیاز به حجم پردازش بالاتری دارند، منابع بیشتری نیاز خواهد بود؛ اما برای کسب و کارهای کوچک یا فعالیت‌های شخصی، فرد می‌تواند با توجه به نیازش از خدمات سرور استفاده کند.

بنابراین، باید برای خرید وی پی اس به سراغ شرکت‌هایی بروید که امکان سفارشی‌سازی سرور و ارتقاء منابع را دارند. در این حالت می‌توانید در صورت نیاز به پردازش بیشتر، سی پی یو، رم و… را افزایش دهید و سرویستان را بهینه کنید.

۶) مقرون‌به‌صرفه بودن سرور

سرورهای مجازی که در کشورهای مختلف قرار دارند دارای منابع متفاوتی هستند. این تفاوت منابع و موقعیت محل جغرافیایی سرور و… در قیمت نهایی این سرویس‌ها تاثیرگذار است. اگر تنها هدفی که از خرید سرور مجازی دارید دور زدن تحریم‌هاست، پیشنهاد می‌کنیم یکی از نمونه‌های این سرویس که قیمت پایین‌تری دارد را برای خرید در نظر داشته باشید.

برای کسانی که قصد دارند در یک موقعیت جغرافیایی خاص به صورت مجازی حضور داشته باشند، شرایط خرید وی پی اس سخت‌تر خواهد بود. این افراد باید به دنبال پلن‌های متنوع سرور مجازی ارائه شده برای کشور مد نظرشان را بررسی کرده و قیمت مناسب‌ترین پلن که با نیازشان سازگار است را تهیه کنند.

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید بهترین وی پی اس یا سرور مجازی را برای ترید کردن و… داشته باشید، لازم است که ابتدا پلن‌های مختلفی که شرکت‌های هاستینگ متنوع برای این سرویس در نظر گرفته‌اند را بررسی کنید. سپس می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از سرور مجازی‌های خارج یا ایران را برای استفاده تهیه کنید.

سرورهای داخل ایران مخصوص سایت‌های داخلی طراحی شده و هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه دارد؛ اما برای خرید وی پی اس های خارجی تنوع زیادی در نظر گرفته شده و هزینه آن‌ها نیز بر اساس کشور مقصد و… متغیر خواهد بود.

برای خرید هر کدام از این سرویس‌ها می‌توانید با تیم متخصص‌ هاست ایران در ارتباط باشید و بهترین سرور مجازی را برای استفاده تهیه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha