به گزارش ایسنا، حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در مراسم رونمایی نرم افزار «نئوبانک» این نهاد اظهار امیدواری کرد این اقدام مبدأ تحولات بیشتر و شفافیت دقیقتر در این نهاد انقلابی شود.
در ادامه این مراسم سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی به ارائه توضیحاتی در خصوص اپلیکیشن «نئوبانک» پرداخت و گفت: این اپلیکیشن یکی از ابزارهای حوزه فناوری مالی(فین تک) است که در دنیا مرسوم بوده و در کشور ما نیز برخی از بانکها در قالب «بلو بانک و اُبانک» و... آن را ارائه دادهاند.
وی افزود: جهاددانشگاهی با توجه به تنوع سبد خدمات، کثرت مخاطبین و همچنین گستردگی شبکه ساختاری، نیاز به شفافسازی و نظمبخشی به حوزه مدیریت منابع خود را داشت که با تدبیر همکاران در شرکت دانشبنیان جهاددانشگاهی، شرکت جهش پرداز را مختص موضوع نئوبانک قرار دادند.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی ادامه داد: این برنامه کاربردی ضمن ارائه خدمات عمومی بانکی مانند نقل و انتقالات، دریافت و پرداخت وجه و موضوعات متداولی که در دیگر اپلیکیشنهای بانکی وجود دارد بهصورت اختصاصی با توجه به اقتضائات جهاددانشگاهی تعریف شده است.
وی با ذکر مثالی گفت: در نسخههای تکمیلی این اپلیکیشن راهکارهای تخصصی در حوزه دریافت و پرداخت شهریه شبکه آموزش جهاددانشگاهی، ایجاد اعتبار برای اعضای هیأت علمی و همچنین در حوزه درمان زیرسیستمهای اختصاصی برای بیماران، پزشکان و کنشگران شبکه درمان جهاددانشگاهی طراحی شده است.
آقاسیدی بابیان اینکه در گام نخست این اپلیکیشن برای اعضای این نهاد فعال میشود، ادامه داد: در آینده برنامهریزی شده تا پرداختهای غیر نقدی و رفاهیات حتی حقوق جهادگران در قالب این سامانه تعریف میشود و در نهایت نیز با ایجاد اعتبار برای کاربران امیدواریم بتوانیم تسهیلاتی را از قِبَلِ این اعتبار برای اعضا داشته باشیم.
وی در خصوص جامعه مخاطب اپلیکیشن نئوبانک بیان کرد: جامعه مخاطب آن همه کنشگران جهاددانشگاهی با اولویت اعضای این نهاد و پس از آن مشتریان، فراگیران، پزشکان و... هستند. در گامهای بعدی نیز تمام افرادی که با جهاددانشگاهی رابطه مالی دریافتی و پرداختی دارند میتوانند عضو این سامانه شوند که اطلاعرسانیهای تکمیلی انجام خواهد شد.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی تأکید کرد: این یک مسیر جدید است و نیازمند راهنمایی، ارائه بازخوردها و ایرادات احتمالی و پیشنهاداتی هستیم که میتواند این اپلیکیشن را بهتر کرده و مسیر شفافیت را روشنتر کند.
معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی در رابطه با مسیرهای ارتباطی اعضای جهاددانشگاهی با اپلیکیشن نئوبانک گفت: مسیرهای ارتباطی با این سامانه مرکز تماس و سیستم بازخورددهی است که در خود کارتها و اپلیکیشن بهصورت شفاف بیان شده است.
در این مراسم مهندس علی قهری مدیر پروژه و مدیر عامل شرکت جهش پرداز نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری با جهاددانشگاهی بیان کرد: این اپلیکیشن حاصل ۲۷ سال تجربه و تلاش بنده و همکارانم در زمینه سیستمهای بانکی است و اگرچه امروز چند آیکون دارد، اما زحمات بسیاری پشت آن قرار دارد که امروز توانستیم آن را برای جهاددانشگاهی آماده و رونمایی کنیم.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، وی در خصوص خدمات این اپلیکیشن توضیح داد: اپلیکیشن نئوبانکی که وجود دارد دارای یک سری سرویسهای عمومی مانند تسهیلات، بن کارت، خرید شارژ و ... است. در ادامه مسیر سرویسهای دیگری را مانند سرویس ناجی، بیمه و... به این اپلیکیشن اضافه میکنیم تا آن را به سوپراپلیکیشن نئوبانک تبدیل کنیم و زنجیره تأمین را بهصورت مکانیزه در این نهاد پیش ببریم.
انتهای پیام
نظرات