• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402122114776
  • خبرنگار : 50040

استاندار گیلان در آیین افتتاح آزادراه مطرح کرد

آزادراه منجیل - رودبار خواسته به حق مردم بود/ افزایش فضای کسب و کار مردم رودبار

آزادراه منجیل - رودبار خواسته به حق مردم بود/ افزایش فضای کسب و کار مردم رودبار

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح ۸.۲ کیلومتر از بخش پایانی آزادراه قزوین - رشت هستیم، افزود: در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان گیلان که پس از ماه رمضان انجام خواهد شد، شاهد بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی و مسکن و اشتغال خواهیم بود.

اسدالله عباسی امروز، ۲۱ اسفندماه در مراسم افتتاح آزادراه منجیل رودبار، تکمیل آزادراه قزوین - رشت در محدوده منجیل به رودبار را یکی از خواسته های به حق مردم گیلان دانست و اظهار کرد: در سفر اول رئیس جمهور به گیلان دو پروژه آزادراه و راه آهن به عنوان اولویت مردم گیلان مطرح شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح ۸.۲ کیلومتر از بخش پایانی آزادراه قزوین - رشت هستیم، افزود: در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان گیلان که پس از ماه رمضان انجام خواهد شد، شاهد بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی و مسکن و اشتغال خواهیم بود.

آزادراه منجیل - رودبار خواسته به حق مردم/ افتتاح پروژه بدون حضور رئیس جمهور

استاندار گیلان با اشاره به طولانی شدن فرایند احداث قطعه باقی مانده آزادراه قزوین - رشت به دلیل شرایط توپوگرافی، عنوان کرد: مشکل اصلی پیمانکاران در سال های گذشته مطالبات بود که عمدتا از محل اسناد خزانه و اوراق مشارکت پرداخت می شد، اما دولت سیزدهم ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سفر اول به گیلان برای دو پروژه راه آهن و آزادراه تخصیص داد.

آزادراه منجیل - رودبار خواسته به حق مردم/ افتتاح پروژه بدون حضور رئیس جمهور

عباسی پروژه آزادراه قزوین - رشت را عیدی دولت سیزدهم به گردشگران دانست و متذکر شد: سعی شده با افتتاح این پروژه بازار زیتون مشکلی نداشته باشد و لذا در باند رفت، این مسیر فعال بوده و فضای کسب و کار مردم در رودبار رونق خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha