• یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402121309216
  • خبرنگار : 71553

مدیرکل توسعه بازار سازمان شیلات اعلام کرد

عرضه مستقیم ماهی شب عید در میادین و نمایشگاه‌های بهاره

عرضه مستقیم ماهی شب عید در میادین و نمایشگاه‌های بهاره

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت‌ فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات کشور از عرضه مستقیم ماهی شب عید به منظور تنظیم بازار و حذف واسطه‌ها خبر داد.

عباس مختاری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قیمت ماهی شب عید به عرضه و تقاضا بستگی دارد، گفت: در بخش ماهیان پرورشی امسال وضعیت تولید نسبت به سال گذشته بهتر است. در بخش ماهیان دریایی نیز پارسال در روزهای پایانی اسفند به دلیل طوفان در دریا و سردی آب، ماهیان به اعماق دریا رفته بودند و از طرفی دریاروی نیز کاهش یافته بود که همین باعث شد صید کاهش یابد. امسال اما به نظر می‌رسد اینگونه نباشد البته باید ببینیم وضعیت آب و هوا در روزهای پایانی سال چگونه است.

وی ادامه داد: به منظور تنظیم بازار ماهی شب عید قرار است با کمک اتحادیه‌ها و تشکل‌ها برای شهر تهران به مدت ۲۰ روز ماهیان پرورشی از جمله کپور و قزل‌آلا در میادین میوه وتره بار تامین شود.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت‌ فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات اضافه کرد: همچنین قرار است شرکت‌ها و تعاونی‌ها با عرضه مستقیم در نمایشگاه‌های بهاره دست واسطه‌ها را در این بخش کوتاه کنند و قیمت‌ها متعادل‌ تر شود.

مختاری در پایان گفت: به زودی با سازمان میادین میوه و تره بار وارد مذاکره می‌شویم تا با ورود تشکل‌ها و عرضه مستقیم آنها در میادین با ایجاد جایگاه‌های عرضه موقت، ‌ آبزیان با قیمت متناسب‌تری به دست مردم برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha