• شنبه / ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402121208347
  • منبع : نمایندگی مازندران

مدیر عامل آبفای استان خبر داد

بهسازی ۵۵ حلقه چاه آب شرب در مازندران

بهسازی ۵۵ حلقه چاه آب شرب در مازندران

ایسنا/مازندران ۵۵ حلقه چاه آب آشامیدنی با آب دهی ۱۲۰۰ لیتر در ثانیه طی سالجاری در مازندران بهسازی شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۵۵ حلقه چاه آب شرب در شهرهای گلوگاه، نکاء، بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابل، بابلسر همچنین آمل، نور، نوشهر، سلمانشهر، چالوس، تنکابن و رامسر با ۱۲۰۰ لیتر در ثانیه آبدهی و صرف ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار بهسازی شده است.
بهزاد برارزاده از حفر ۲۰ حلقه چاه در استان نیز خبر داد و گفت: ۲۰ حلقه چاه آب آشامیدنی با صرف اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، آمل همچنین عباس آباد، رامسر، تنکابن، نور،چالوس و نوشهر حفر شده یا در دست حفاری است که پیش بینی می شود ۳۰۰ لیتر در ثانیه آب دهی داشته باشد که پس از اتمام عملیات اجرایی ، تجهیز و بهره برداری از این چاهها ، ۷۲ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و تقویت مناسب فشار آب برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران گفت: در سال جاری۳۰۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی با هدف بهره مندی مشترکین از نعمت آب شرب سالم و کاهش هدر رفت آن در این استان انجام شد.
این مسئول افزود: ۱۹۰ کیلومتر اصلاح شبکه آبرسانی با برخورداری ۷۶ هزار نفر در سال جاری اجرا شد.
وی هدف از این اقدام را تامین آب شرب مورد نیاز ، کاهش هدر رفت آب و تعویض شبکه های فرسوده دانست و تصریح کرد: برای این طرح ۲۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از اجرای ۱۱۱ کیلومتر توسعه شبکه آبرسانی در این استان در سال جاری خبر داد و افزود: ۵۶ هزار نفر از مشترکین استان از این طرح بهره مند شدند.
برارزاده، تامین آب بهداشتی و ارائه خدمات در نواحی فاقد شبکه و جمعیت ساکن در مناطقی که آبرسانی به آن در حوزه وظایف این شرکت قراردارد را از مهمترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha