• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121108035
  • خبرنگار : 50614

/برای وطن/

اتمام رای‌گیری در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی

اتمام رای‌گیری در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی از پایان انتخابات در ۱۶ شهرستان و چندین بخش خبر داد.

سید هادی طباطبایی شامگاه ۱۱ اسفند، در ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی، با اشاره به تمدید انتخابات تا ساعت ۲۴، اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه صادر شده از وزیر کشور، انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید شده است اما اگر انتخابات در شهرستان‌ها و بخش‌هایی تمام شده است استانداران این اختیار را دارند که پایان رای‌گیری در آن شهرستان‌ها و بخش‌ها را اعلام و شمارش آرا آغاز شود.

وی با بیان اینکه ما در استان خراسان رضوی ۳۴ شهرستان را بررسی کردیم‌، ادامه داد: ۱۶ شهرستان  و چند بخش استان نیازی به تمدید نداشتند و پایان انتخابات در این شهرستان‌ها را اعلام می‌کنم. باتوجه به اینکه شهرستان‌های کلات، بردسکن، داورزن، ششتمر، خواف، خوشاب، زاوه، تربت جام، بجستان، صالح‌آباد، کوهسرخ، تایباد، باخرز، فیروزه، میان جلگه و رشتخوار اعلام کردند که نیازی به تمدید ندارند، از هم‌اکنون می‌توانند شمارش آرا را آغاز کنند.

رئیس ستاد انتخابات استانداری خراسان رضوی افزود: همچنین بخش‌های مرزداران سرخس، رخ، کدکن و بایگ از تربت حیدریه و روستاهای بخش مرکزی و روداب، بخش فرحدشت کاشمر، بخش گلمکان و روستاهای آن، بخش آبکوه، قوچان عتیق، آبکوه و باجگیران نیازی به تمدید نداشته، بخش رادکان، سیدآباد و روستاهای بخش مرکزی آن می‌توانند با اتمام رای‌گیری فرایند شمارش آرا را آغاز کنند. باقی شهرستان‌ها که اعلام نکردیم درخواست تمدید زمان برگزاری انتخابات را داشتند که می‌توانند روند برگزاری و اخذ آرا را ادامه دهند.

طباطبایی با تاکید بر اینکه ساعت ۲۴ اخرین مهلت تمدید انتخابات است و قانونا امکان تمدید زمان انتخابات وجود ندارد، خاطرنشان کرد: از اعضای شعب درخواست دارم هر کسی را که برای رای دادن مراجعه کرد وارد شعبه کنند و راس ساعت ۱۲ درب شعبه را ببندند تا امکان رای‌گیری برای این افراد فراهم شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha