• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402121107128
  • خبرنگار : 71145

شنیده شدن صدای آژیر خطر در روستای الغجر و دیگر مناطق در مرز فلسطین اشغالی و لبنان

شنیده شدن صدای آژیر خطر در روستای الغجر و دیگر مناطق در مرز فلسطین اشغالی و لبنان
حملات صهیونیست‌ها به شهرک‌های جنوب لبنان

در حالیکه مقاومت لبنان همچنان بیانیه‌هایی از هدف قرار دادن مواضع صهیونیست‌ها منتشر می‌کند، رسانه‌های عبری از شنیده شدن آژیرهای خطر در روستای الغجر در اصبع الجلیل خبر دادند.

به گزارش ایسنا، همزمان با این خبر رسانه‌های عبری، خبرنگار الجزیره امروز-جمعه- گفت: آژیرهای هشدار در منطقه المطله، دشت الحوله و مزارع شبعا در مرزهای اراضی اشغالی و لبنان شنیده شد.

این خبرنگار همچنین شنیده شدن صدای آژیرهای خطر در روستای الغجر در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی را تایید کرد.

همچنین طبق گزارش شبکه المیادین، مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله - در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی که روستاها و غیرنظامیان را هدف قرار داد که آخرین آن شهادت شهروندان سالخورده حسین حمدان و همسرش منار عبادی در شهرک کفرا بود، شهرک «گورین» را با موشک «فلق» هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله - اعلام کرد که مبارزانش ساعت ۱۸ عصر پنجشنبه، شهرک گورین را با موشک‌های فلق هدف قرار دادند.

مقاومت در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف قرار دادن در حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت آنها و در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاها و منازل غیرنظامیان در جنوب لبنان صورت گرفت.

حملات صهیونیست‌ها به شهرک‌های جنوب لبنان

این در حالی است که پیشتر حزب‌الله لبنان از اجرای پنج حمله به مواضع اشغالگران خبر داد و در حالی که ارتش اشغالگر به بمباران بسیاری از مناطق لبنان ادامه داد.

مقاومت لبنان اعلام کرد که مبارزانش در پاسخ به حملات اشغالگران به غیرنظامیان لبنانی، شهرک «ایلون» را با موشک‌های کاتیوشا بمباران کردند.

حزب‌الله لبنان همچنین ۲ تجمع نظامیان صهیونیست را در مجاورت «تپه کبری» و مقر «جل العلام» با موشک و گلوله‌های توپخانه بمباران کرد و موضع «رمثا» در مزارع شبعا را نیز هدف قرار داد.

این حزب همچنین افزود که تجهیزات جاسوسی را در مقر «رویسات العلم» در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده و تلفات مستقیمی در آنجا به جا گذاشته‌است.

در همین راستا، حزب‌الله پنجشنبه از شهادت یکی از اعضای خود در درگیری با ارتش اشغالگر در مرز جنوبی لبنان خبر داد و تعداد شهدای خود را ۲۲۰ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha