• دوشنبه / ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402120703851
  • خبرنگار : 50635

فرماندار ویژه شهرستان میناب:

۲۶۲ شعبه ثابت و ۲۸۱ شعبه سیار آماده دریافت آرای مردم شرق هرمزگان است

۲۶۲ شعبه ثابت و ۲۸۱ شعبه سیار آماده دریافت آرای مردم شرق هرمزگان است

ایسنا/هرمزگان فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: ۲۶۲ شعبه ثابت و ۲۸۱ شعبه سیار آماده دریافت آرای مردم شرق هرمزگان در انتخابات پیش رو است.

مجید سلحشور امروز (هفتم اسفندماه)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به شور انتخاباتی ایجاد شده در پنج شهرستان شرق استان هرمزگان، اظهار کرد: شور و هیجان انتخاباتی خاصی در شرق استان هرمزگان و شهرستان میناب ایجاد شده است و ان‌شاءالله انتخاباتی با مشارکت بالا در این منطقه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم شرق هرمزگان در انتخابات‌ گذشته، عنوان کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث ارتقاء سطح امنیت داخلی و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی خواهد شد که باید به آن توجه داشت.

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب با اشاره به فعالیت گسترده دشمنان برای تبلیغ علیه انتخابات، خاطرنشان کرد: علی‌رغم فعالیت‌های گسترده دشمن مردم شرق استان هرمزگان به خصوص شهرستان میناب بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب بر جای خواهند گذاشت.

سلحشور، با اشاره به اهمیت آمادگی عوامل اجرایی برگزاری انتخابات، مطرح کرد: دوره‌های آموزشی ویژه عوامل اجرایی انتخابات و سایر مقدمات اولیه از چند مدت پیش در میناب آغاز و بر برگزاری انتخابات سالم و پرشور تاکید ویژه‌ای شد.

وی با اشاره به فعال بودن ۵۴۳ شعبه اخذ رای شرق استان هرمزگان، اظهار کرد: ۲۴۵ شعبه اخذ رای در شهرستان میناب، ۱۱۸ شعبه در شهرستان رودان، ۷۰ شعبه در شهرستان جاسک، ۵۶ شعبه در شهرستان بشاگرد و ۵۴ شعبه در شهرستان سیریک آماده دریافت آرای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با اشاره به فعالیت ۲۶۲ شعبه ثابت و ۲۸۱ شعبه سیار در حوزه‌های انتخابیه شرق استان هرمزگان، گفت: برای تسهیل فرایند رای‌دهی توسط مردم، شهرستان میناب در مجموع دارای ۱۳۴ شعبه ثابت و ۱۱۱ شعبه سیار اخذ رای است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha