• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402120100715
  • منبع : بازار

خرید چراغ قوه‌های قوی و پرنور دنیا از جی لایت

خرید چراغ قوه‌های قوی و پرنور دنیا از جی لایت

امروزه چراغ قوه‌های فوق‌العاده قدرتمندی در دسترس هستند که قادر به تولید نورهای قوی هستند که اغلب دارای ویژگی‌هایی مانند فوکوس قابل تنظیم، تنظیمات روشنایی متعدد و عمر باتری طولانی هستند.

چراغ قوه‌های قوی و پرنور دنیا کدام‌اند؟

به گزارش ایسنا به نقل از جی لایت، در این مقاله، چند تا از  قدرتمندترین چراغ قوه‌های جهان را بررسی می‌کنیم و ویژگی‌ها، کاربردها و فناوری پشت عملکرد چشمگیر آنها را مورد بحث قرار می‌دهیم.

چراغ قوه نایتکر NITECORE TM۱۲K

چراغ قوه نایتکر NITECORE TM۱۲K مجهز به ۶ لامپ با قدرت روشنایی ۱۲,۰۰۰ لومن ، روشنایی چشمگیر را با پرتاب نور ۲۵۰ متر را ارائه می دهد. طراحی مدرن و شیک TM۱۲K، با شکل هندسی و بخش های دستگیره ، نه تنها شیک به نظر می رسد، بلکه نگه داشتن ایمن را نیز تضمین می کند و آن را به یک راه حل نورپردازی فشرده و قدرتمند مناسب برای طیف وسیعی از کاربردها تبدیل می کند.
این چراغ قوه دارای یک رابط کاربری بصری با دکمه های روشن/خاموش و حالت جداگانه است که امکان کنترل آسان تنظیم روشنایی را فراهم می کند. صفحه نمایش OLED بلادرنگ اطلاعات حیاتی از جمله خروجی روشنایی، سطح باتری، زمان اجرا باقی مانده و دما را ارائه می دهد. این نمایشگر تضمین می کند که کاربران همیشه از وضعیت چراغ قوه در حین استفاده مطلع می شوند. قابل ذکر است که قابلیت شارژ مجدد USB-C چراغ قوه با پشتیبانی از QC ۲.۰ امکان شارژ سریع و کامل را تنها در ۱.۵ ساعت فراهم می کند و راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورد.

چراغ قوه اَکِبیم مدل Acebeam X۷۵

در مقاله یکی از بهترین و قوی ترین چراغ قوه جهان چراغ قوه اکبیم مدل Acebeam X۷۵ نشان دهنده اوج فناوری چراغ قوه است که ترکیبی بی نظیر از قدرت، دوام و ویژگی های نوآورانه را ارائه می دهد.. این چراغ قوه با قدرت فوق العاده ۸۰,۰۰۰ لومن، به عنوان یکی از قدرتمندترین چراغ قوه ها دنیا به حساب می آید. خروجی لومن چشمگیر آن، آن را به ابزاری همه کاره و مناسب برای طیف گسترده ای از کاربردها تبدیل می کند. این چراغ قوه مجهز به یک سیستم خنک کننده پیشرفته است که دارای فن های داخلی و خارجی است تا به طور موثر گرمای تولید شده در طول استفاده طولانی مدت در سطوح روشنایی بالا را مدیریت کند.

خرید چراغ قوه‌های قوی و پرنور دنیا از جی لایت

چراغ قوه نایتکر NITECORE MH۲۵ PRO

چراغ قوه Nitecore MH۲۵ Pro جدیدترین محصول کمپانی بسیار معتبر نایتکر ، یک چراغ قوه قابل شارژ فشرده و قدرتمند است که برای پاسخگویی به نیازهای حمل روزمره و استفاده حرفه ای طراحی شده است. این چراغ قوه با NiteLab UHi ۴۰ LED نوآورانه خود، خروجی چشمگیر ۳۳۰۰ لومن را ارائه می دهد و دارای پرتاب استثنایی ۷۷۱  متر است ، معادل طول بیش از شش زمین فوتبال در مجموع است. چراغ قوه MH۲۵ Pro که توسط یک باتری ۵۳۰۰ میلی آمپری با ظرفیت بالا تامین می شود، می تواند به راحتی از طریق درگاه USB-C داخلی خود شارژ شود و نشانگرهای قدرت اطلاعات ضروری سطح باتری را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید :  پرنورترین و قوی ترین چراغ قوه های اسمال سان

چراغ قوه نایتکر NITECORE EDC۳۵

 یک چراغ قوه قدرتمند و جمع و جور EDC یا جیبی است که برای رفع نیازهای نوری متنوع کاربرانی که به دنبال یک ابزار روشنایی قابل اعتماد و همه کاره برای حمل روزمره هستند طراحی شده است. این چراغ قوه با خروجی قابل توجه ۵,۰۰۰ لومن و برد نور  ۵۵۰ متر ، روشنایی استثنایی را ارائه می دهد.
این چراغ قوه دارای LED نوآورانه NiteLab UHi ۴۰ MAX است که به کاربران اجازه می‌دهد در چهار سطح روشنایی مختلف بچرخند و به حالت‌های لحظه‌ای برای نورافکن و خروجی کامل ۵۰۰۰ لومن دسترسی داشته باشند. به لطف باتری داخلی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، این چراغ قوه تا ۹۰ ساعت استفاده مداوم را در حالت کم با شارژ کامل ارائه می دهد و می توان آن را تنها در ۳.۵ ساعت به طور کامل شارژ کرد.

خرید چراغ قوه‌های قوی و پرنور دنیا از جی لایت

چراغ قوه اَکِبیم مدل Acebeam W۳۵

یک چراغ قوه LEP از فناوری زوم عدسی الکترواپتیک مایع استفاده می‌کند که امکان شکل‌دهی پرتوهای الکترونیکی را از نقطه ای به پخش بدون سیستم‌های مکانیکی یا اپتیک‌های اضافی فراهم می‌کند. این ویژگی نوآورانه کمپانی معتبر اکبیم  W۳۵ را به عنوان یک ابزار نورپردازی همه کاره و سازگار مناسب برای سناریوهای مختلف متمایز می کند. W۳۵ با حداکثر خروجی ۸۰۰ لومن و فاصله پرتو قابل توجه ( ۲ کیلومتر و ششصد متر ) ، استانداردهای جدیدی را در روشنایی دوربرد تنظیم می کند با استفاده از یک باتری لیتیوم یونی ۲۱۷۰۰ دارای یک درگاه شارژ داخلی USB Type-C است که شارژ مجدد راحت را ارائه می‌کند و از قدرت قابل اعتماد برای فعالیت‌های خارج از منزل، گشت‌زنی، بازرسی و شکار اطمینان می‌دهد.

بهترین چراغ قوه‌های دنیا را با گارانتی معتبر از جی لایت بخرید

فروشگاه جی لایت  به آدرس اینترنتی www.glite.ir اولین فروشگاه تخصصی در حوزه چراغ قوه که نماینده بهترین برندهای چراغ قوه در دنیا یعنی نایتکر ، اولایت ، اَکِبیم ، وُبِن رو برای دسترسی آسان ایرانی‌ها، با تضمین بهترین قیمت و گارانتی معتبر در وب‌سایت خود قرار داده و می‌توانید با خیال راحت از این مجموعه خرید کنید. همچنین برای ارتباط و مشاوره با این مجموعه با شماره های ۰۲۱۶۶۷۰۹۳۵۶ تماس گرفته و یا در پیام رسان های ایرانی یا واتس آپ به شماره ۰۹۱۰۷۴۴۷۹۷۴ پیام دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۰۷ ۰۴:۱۵

مطالب مفید و کاربردی برای من بود