• سه‌شنبه / ۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402120100219
  • خبرنگار : 50107

دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان رضوی خبر داد

فعالیت کافه گفت‌وگوها برای جهاد تبیین در هفت نقطه مشهد

فعالیت کافه گفت‌وگوها برای جهاد تبیین در هفت نقطه مشهد

ایسنا/خراسان رضوی دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان رضوی گفت: کافه گفت‌وگوهایی در حوزه جهاد تبیین در هفت نقطه در سطح شهر مشهد تشکیل شده و در شهرستان‌ها نیز حداقل یک مورد شکل گرفته که در نقاط کلیدی و در جمعیت سطح شهرستان‌ها فعال هستند.

حجت‌الاسلام محمدهاشم زروندی امروز یک اسفندماه، در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از مراجع مردم برای انتخاب اصلح و فرآیند مشارکت و انتخاب فرد صالح که می‌توانند نقش‌آفرینی داشته باشند، حلقه‌های میانی، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی هستند که ارتباط تنگاتنگ و منسجم آن‌ها با مردم می‌تواند در افزایش مشارکت اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار شایسته‌ای از طرف گروه‌های مردمی و جهادی محقق شده است، عنوان کرد: یکی از اقدامات برگزاری کافه گفت‌وگوها برای جهاد تبیین است. تشکل‌های مردمی و جهادی حلقه‌های میانی در نقاط مختلف سطح شهر و استان، گعده‌ها و حلقه‌های تبیین را در زمینه دستاوردهای انقلاب و مشارکت مردم در سطح جامعه تشکیل می‌دهند.

زروندی افزود: کافه گفت‌وگوها در هفت نقطه در سطح شهر مشهد تشکیل شده و در هر شهرستان‌ نیز حداقل یک مورد شکل گرفته که در نقاط کلیدی و در جمعیت سطح شهرستان‌ها فعال هستند. از نخبگان، جوانان، دانشگاهیان و طلاب متخصص در این حوزه دعوت می‌کنیم که کمک کنند.

دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: جشن تکلیف سیاسی برای رای‌اولی‌ها اقدام دیگری است که در تمام سطح استان با کمک دستیاران مردمی‌سازی و فرمانداران رقم می‌خورد، این اتفاق ویژه‌ای در حوزه دعوت به مشارکت است. گروه‌های جهادی به جهت خدمات ویژه در مناطق محروم ارتباط تنگاتنگی با مردم و جامعه هدف خود دارند. بسیاری از این گروه‌ها در حال تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: هر فردی مخاطبی در حوزه مشارکت دارد، وظیفه دارد دعوت به مشارکت کند. یکی از مهمترین مراجع، گروه‌های جهادی و مردمی هستند. از این گروه‌ها دعوت می‌کنیم در این عرصه مهم و جهاد تبیین مشارکت کنند و مردم را پای کار بیاورند.

زروندی اضافه کرد: مهمترین عرصه این گروه‌ها در حال حاضر جهاد تبیین است که باید نقش‌آفرینی و حضور داشته باشند. مجموعه مردمی‌سازی دولت در سطح استان‌ها و فرمانداری‌ها تحت عنوان دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران و استانداران شکل گرفته‌ که حلقه واسط مردم و حاکمیت هستند، نقش تسهیل‌گری، اتصال و حل مسائل را دارند و حمایت از گروه‌های جهادی کارویژه این دستیاران است.

دستیار مردمی‌سازی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه ضرورت و اهمیت حضور و دعوت به مشارکت وظیفه مجموعه‌های مردمی و حلقه‌های میانی را مضاعف می‌کند، تصریح کرد: ماموریت اصلی گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی در این بازه زمانی تمرکز در حوزه مشارکت و دعوت مردم برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری است. برای تحقق پشتوانه مردمی یعنی انتخابات خود مردم باید ورود پیدا کنند. مهمترین وظیفه گروه‌های مردمی و جهادی و حلقه‌های میانی تحقق این امر مهم خواهد بود.

وی گفت: حلقه اول ما در شهرستان‌ها دستیاران مردمی‌سازی فرمانداری هستند که در ۳۴ شهرستان فعالیت می‌کنند. ما در استان بیش از ۴۰۰۰ تشکل و گروه مردمی و جهادی داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha