• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۱
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402112820234
  • خبرنگار : 50024

رئیس اتاق بازرگانی البرز:

اطلاع‌رسانی اتفاقات مهم اقتصادی رونق کسب و کارها را به دنبال دارد

اطلاع‌رسانی اتفاقات مهم اقتصادی رونق کسب و کارها را به دنبال دارد

ایسنا/البرز رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: تمام اهداف ما از جمله فعالیت‌های رسانه‌ای بر مبنای تسهیل امور مرتبط به بخش خصوصی و مطالبه‌گری درخواست‌های آنها در تعامل با دولت متمرکز است‌.

پرهام رضایی شنبه (۲۸ بهمن ماه) در حاشیه شانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک کشور درباره جایگاه مهم هوش مصنوعی و دیگر رویدادهای عصر دیجیتال در حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی، بیان کرد: از ابتدای ورود به بازار کار و هنگام حضور در جمع بازاریان، دیدگاه آنها نسبت به روابط اجتماعی و حوزه ارتباطات موجب شد بر پذیرش بیشتر مسؤولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های مشارکتی و تشکلی و در نتیجه آن، حضور در اتاق بازرگانی و خدمت به بخش خصوصی متمرکز شوم.

وی بیان کرد: حضور در کنار پیشکسوتان عرصه تولید و صنعت، یک خدمت بزرگ است که در این مسیر با توجه به رویکرد مهم رسانه‌محوری بودن فعالیت‌ها و رخدادهای اتاق بازرگانی البرز، استودیوی رادیویی - تلویزیونی را در این زمینه تاسیس کردیم تا به‌صورت شفاف اخبار و رویدادهای تولیدکنندگان و صنعتگران استان را انعکاس دهیم.

او با اشاره به فعالیت‌های موثر انجام‌شده در استودیوی اتاق بازرگانی البرز، گفت: تمام اهداف ما از جمله فعالیت‌های رسانه‌ای بر تسهیل امور مرتبط به بخش خصوصی و مطالبه‌گری درخواست‌های آن‌ها در تعامل با دولت متمرکز است‌.

رضایی درباره انعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با فعالان بخش خصوصی عنوان کرد: تاکنون برنامه‌های موثری ضبط و تولید کرده‌ایم و در سال آتی نیز برای استفاده بیشتر از هوش مصنوعی در تولید برنامه‌های متنوع بر پایه آن برای معرفی کسب‌وکارهای نزدیک به چهار هزار فعال تولیدی و صنعتی البرز برنامه‌ریزی ویژه خواهیم داشت.

وی در مورد اهمیت بهبود کیفیت فعالیت‌های روابط‌عمومی و ورود تکنولوژی به این عرصه در معرفی تولیدات بخش خصوصی به منظور خدمت بیشتر به مردم و بهبود معیشت جامعه گفت: سالانه اتفاقات مهمی را در بخش‌های مختلف به ویژه اقتصاد کشور شاهد هستیم که با عملکرد مناسب در حوزه روابط‌عمومی می‌توانیم این رویدادها را به طور دقیق و شفاف به اطلاع مردم رسانده و امید به زندگی و رونق کسب‌وکار را در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha