• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402112820013
  • خبرنگار : 50126

دبیر ستاد انتخابات ایلام:

مردم به برنامه‌های نامزدها رای بدهند

مردم به برنامه‌های نامزدها رای بدهند

ایسنا/ایلام دبیر ستاد انتخایات استان ایلام گفت: در انتخابات رویکرد کاملا شفاف است و دست‌اندرکاران و هیئت اجرایی انتخابات از طیف‌های مختلف مردم و معتمدان تشکیل شده است.

«فرشید زرگوش» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تفاوت انتخابات ما با انتخابات رایج در جهان این است که مردم‌ پایه و اساس انتخابات هستند، اظهار کرد: در انتخابات ما رویکرد کاملا شفاف است و  دست اندرکاران انتخابات و هیئت اجرایی از طیف‌های مختلف مردم و معتمدان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اساس هیئت نظارت استان از مردم تشکیل شده است، تصریح کرد: مردم ما هم ثبت کرده‌اند که خوب تشخیص می‌دهند و در انتخابات آینده هم حضور پرشوری خواهند داشت.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تاکید کرد: انتخابات حق تعیین سرنوشت برای مردم است و در واقع مردم با حضور در انتخابات حق قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را به نماینده تفویض می‌کنند.

زرگوش ادامه داد: در مجلس خبرگان نیز این گونه است و رئیس‌جمهور نیز با رای مردم انتخاب می‌شود و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی رای همه افراد جامعه با هم مساوی است.

 وی گفت: اثرات انتخابات هم بلند مدت است و مردم با حضور در انتخابات به تشکیل مجلس قوی و اقتدار ایران اسلامی در جهان کمک خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با تاکید بر اینکه مردم به دنبال وعده محوری نباشند و به برنامه‌های داوطلبان رای بدهند، تصریح کرد: صدا و سیما برای تحقق این موضوع پای کار آمده و دو کانال تلویزیونی در استان پذیرای داوطلبان برای اعلام برنامه‌های آنان خواهد بود و نامزدها هم می‌توانند با شرکت در مناظره‌ها خود را به مردم معرفی کنند.

زرگوش تاکید کرد: علاوه بر این احزاب و گروه‌های سیاسی شناسنامه‌دار هم در این انتخابات نقش خود را ایفا خواهند کرد و در این راستا جلسات متعددی برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha