• شنبه / ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402112819781
  • خبرنگار : 50635

سرپرست فرمانداری بندرعباس:

آمادگی کامل بندرعباس جهت برگزاری انتخابات

آمادگی کامل بندرعباس جهت برگزاری انتخابات

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به برگزاری مانور برگزاری انتخابات و شمارش آرای فرضی، گفت: شهرستان بندرعباس آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد.

حبیب بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پر شور و سالم، اظهار کرد: راهبردهای مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در خصوص برگزاری انتخابات که شامل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت است به صورت جدی مورد توجه قرار دارد و تمام تلاش خود را برای اجرای این چهار راهبرد به کار خواهیم گرفت.

وی، با اشاره به لزوم آمادگی برگزار کنندگان انتخابات، عنوان کرد: آمادگی‌های اولیه و دوره‌های آموزشی مختلف برای عوامل اجرایی برگزاری انتخابات برگزار شده است و امیدواریم با همکاری و تعامل مردم و سایر دستگاه‌ها، شاهد برگزاری یک انتخابات دشمن‌شکن باشیم.

سرپرست فرمانداری بندرعباس افزود: در راستای آماده‌سازی عوامل اجرایی برگزار کنندگان انتخابات، علاوه بر دوره‌های آموزشی مختلف، مانور سراسری شبیه‌سازی انتخابات نیز برگزار شد تا شرایط برگزاری انتخابات برای عوامل قبل از روز انتخابات تداعی شود.

بهادری خاطرنشان کرد: در این مانور که با حضور کارشناسان و مدیران رده‌های مختلف شهرستان بندرعباس برگزار شد، واقعیت انتخابات شبیه‌سازی شود، به‌گونه‌ای که در پایان رای گیری، شمارش آرا با داده‌های فرضی انجام شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان بندرعباس برای برگزاری انتخابات مطابق با چهار راهبرد اصلی رهبری و برگزاری جلسات مختلف در قالب کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای تامین و تقویت نیروی انسانی در ۳۸۴ صندوق اخذ رای از چند مدت پیش از آغاز فرایند انتخابات آغاز شد تا این شعب اخذ رای با بالاترین کیفیت اقدام به دریافت آرای مردم کند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، تصریح کرد: مردم شریف ایران و استان هرمزگان در طول تاریخ همواره در شرایط حساس تصمیمی مبتنی با بصیرت را اتخاذ کرده‌اند و در انتخابات پیش رو نیز حماسه آفرینی خواهند کرد.

بهادری با اشاره به این نکته که تمام دلسوزان و موثرین باید برای برگزاری انتخابات پر شور تلاش کنند، افزود: یکی از عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات، افزایش امید در میان جوانان و دانشجویان است که باید به صورت جدی مورد توجه فعالین اجتماعی و سیاسی قرار گیرد.

وی با اشاره به مناظرات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تشریح کرد: خوشبختانه فرصت خوبی فراهم شده است تا کاندیداهای مختلف با عقاید و اندیشه‌های متفاوت به بیان برابر نظرات خود بپردازند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس برگزاری مناظرات انتخاباتی را یکی از مولفه‌هایی دانست که باعث انتخاب اصلح توسط مردم می‌شود، افزود: در این صورت است که مردم می‌توانند ارزیابی دقیقی از برنامه‌ها و راهبردهای داوطلب کرسی مجلس داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha