• جمعه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402112719304
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان:

شرکت در انتخابات زیربنای پیشرفت کشور است

شرکت در انتخابات زیربنای پیشرفت کشور است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان شرکت در انتخابات را زیربنای پیشرفت کشور دانست و افزود: امروز علی‌رغم مشکلات معیشتی باید در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان‌، به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: با وجود تهدیداتی که از سوی دشمن برای راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح شده بود، اما مردم بدون هیچ‌گونه ترس و واهمه‌ای، در این راهپیمایی شرکت کردند و این حضور حماسی نشان داد که ایران در مسیر حقانیت حرکت می‌کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران، امروز به یک قدرت بزرگ و تأثیرگذار در دنیا و منطقه بدل شده و به همین دلیل آمریکا را ذلیل و ناتوان کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: امروز مردم غزه به تأسی از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مبارزه‌ای توام با تزکیه نفس، رژیم صهیونیستی را به زانو در آورده‌اند و در این مبارزه به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند.

میردامادی به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات، یک واجب عینی، شرعی و اخلاقی است. انتخابات در ایران بیانگر نقش تأثیرگذار مردم است، زیرا هیچ جای این دنیا، کشوری مانند ایران نیست که ارکان اصلی آن توسط مردم و با رای آنان انتخاب شود.

امام جمعه موقت اصفهان شرکت در انتخابات را زیربنای پیشرفت کشور دانست و افزود: امروز علی‌رغم مشکلات معیشتی باید در انتخابات شرکت کنیم. مشکلات امروز کشور ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان است. نمایندگانی که در این انتخابات توسط مردم انتخاب می‌شوند، باید برای رفع مشکلات مردم چاره‌اندیشی کنند و برنامه داشته باشند. 

وی با اشاره به مشکلات استان اصفهان، گفت: استان اصفهان در معرض خطر بی‌آبی و فرونشست زمین است، بنابراین نمایندگان مجلس باید برای حل این مشکلات، اقدامی جدی و عملیاتی انجام دهند.

میردامادی با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ماه شعبان فرصتی برای آمادگی ورود به ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha