• جمعه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402112719287
  • خبرنگار : 71145

/به روز رسانی شد/

عملیات ضد صهیونیستی در عسقلان و هلاکت ۲ صهیونیست و زخمی شدن ۶ تن دیگر

عملیات ضد صهیونیستی در عسقلان و هلاکت ۲ صهیونیست و زخمی شدن ۶ تن دیگر

منابع خبری امروز-جمعه- از تیراندازی به شهرک نشینان در ایستگاه اتوبوس در شهرک کریات مالاچی در نزدیکی عسقلان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری گزارش دادند: در این حادثه چندین تن زخمی شدند که ۲ نفرشان به علت شدت جراحت کشته شدند و یکی از آنها سرباز ارتش اسرائیل بود.

​به گزارش رسانه‌های عبری، در تیراندازی در کریات ملاچی در نزدیکی عسقلان، یک شهرک نشین نیز کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند که در میان آنها تعدادی حالشان وخیم است.

خبرگزاری شهاب پیشتر گزارش داده بود، سه صهیونیست در تیراندازی در یک ایستگاه اتوبوس در شمال کریات مالاچی در عسقلان به شدت مجروح شدند.

پلیس اشغالگر پس از عملیات از شهرک نشینان خواست در خانه‌ها بمانند و در اطراف پرسه نزنند. خبرنگار الجزیره نیز گفت که نیروهای اسرائیلی در شهرک‌های صهیونیست نشین در نزدیکی محل عملیات به حال آماده باش در آمدند.

نیروهای اشغالگر به سوی عامل این حمله تیراندازی کردند.

به گزارش رسانه‌های عبری،‌ عملیات بسیار دشواری بود، عامل این عملیات هدف قرار گرفت و نیروهای صهیونیست در حال جستجوی دیگر عوامل احتمالی در این عملیات هستند.

پلیس اشغالگر نیز افزود: تعداد زیادی نیروی پلیس در حال انجام عملیات جستجو در منطقه هستند تا دیگر عامل این عملیات را دستگیر کنند.

رسانه‌های رژیم اشغالگر گزارش دادند: سه هلیکوپتر در تعقیب عامل دیگر عملیات «کریات ملاچی» هستند.

ایتامار بن گویر،‌ وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در موضعی افراطی گفت: عملیات تیراندازی در کریات ملاچی بار دیگر ثابت می‌کند که توزیع سلاح باعث نجات جان اسرائیلی‌ها می‌شود و ما همچنان به مسلح کردن جمعیت اسرائیل خواهیم پرداخت.

با آغاز جنگ اسرائیل در نوار غزه، بن گویر سلاح گرم را به صدها هزار اسرائیلی توزیع کرده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نیز گفت: عملیات کریات ملاچی به ما یادآوری می‌کند که کل اسرائیل به یک خط رویارویی تبدیل شده‌ است و خرابکاران فقط از غزه نیامده‌اند تا ما را بکشند.

از سوی دیگر، تیپ جنین وابسته به گردان‌های القدس گفت: در راستای عملیات طوفان الاقصی مبارزان ما نیروهای اشغالگر را در پاسگاه «دوتان» با موجی از گلوله هدف قرار دادند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha