• جمعه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402112719274
  • خبرنگار : 50441

نامزدها در انتظار نماینده فدراسیون؛

انتخابات فوتبال فارس همچنان در بلاتکلیفی

انتخابات فوتبال فارس همچنان در بلاتکلیفی

ایسنا/فارس تاریخ برگزاری انتخابات هیئت فوتبال فارس هنوز مشخص نشده و فدراسیون فوتبال اقدامی برای پیشبرد امور جهت برگزاری انتخابات مجمع انجام نداده است.

سوم بهمن‌ماه بود که مهلت ثبت نام نامزدها برای تصدی ریاست هیئت فوتبال استان فارس به پایان رسید و اسامی ۱۶ نامزد اعلام شد.

پس از آن، نوبت بررسی صلاحیت و سوابق نامزدها بود که باید توسط کمیته‌ای متشکل از سه نفر انجام می‌شد. یکی از این سه نفر، دبیر هیئت فوتبال استان است.

علی اکبر سلطانی که دبیر برگزاری مجمع انتخابی نیز هست، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ما دقیقا روز سوم بهمن‌ماه، نامه رسمی را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و همچنان منتظر هستیم تا فدراسیون، نماینده خود را در کمیته سه نفره معرفی کند.

به گفته سلطانی به جز خود او که یکی از اعضای این کمیته است، یک نفر از سوی فدراسیون فوتبال (که معمولا مسئول امور شهرستان‌ها است) و یک نفر آشنا به مسائل حقوقی که از سوی «رئیس» هیئت فوتبال استان معرفی می‌شود و باید به تایید هیئت رئیسه فدراسیون هم برسد، باید به بررسی صلاحیت نامزدها بپردازند، اما هنوز این کمیته تشکیل نشده است.

سلطانی افزود: ما برای نماینده فدراسیون، هتل هم گرفته بودیم اما ظاهرا به دلیل سفر به قطر برای جام ملت‌ها، سفر آنها به شیراز کنسل شد. همچنان هم منتظریم که برای بررسی مدارک به شیراز بیایند تا پس از آن، برگزاری مجمع را در دستور کار قرار دهیم.

اما به اعتقاد دبیر هیئت فوتبال استان، دیگر بعید است که روند بررسی صلاحیت‌ها و برگزاری مجمع، به سال جاری ختم شود. سلطانی در این ارتباط گفت: حتی اگر تا ۱۵ اسفندماه هم تایید صلاحیت‌ها انجام شود، فرصت کافی برای برگزاری مجمع نخواهیم داشت. مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و خیلی زود کمیته سه نفره تشکیل شده و صلاحیت‌ها هم به سرعت بررسی شود تا بتوانیم انتخابات را پیش از پایان سال جاری انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، دقیقا دوم اسفندماه ۱۴۰۱ بود که انتخابات هیئت فوتبال فارس به رغم حواشی زیاد، برگزار شد و با انتخاب حسین قنبری به پایان رسید. اما برخی اعتراضات صورت گرفته نسبت به نحوه برگزاری مجمع، باعث شد تا در کمتر از ۶ ماه، انتخابات رسما باطل شود.

حالا حدود ۶ ماه است که هیئت فوتبال فارس به صورت سرپرستی اداره می‌شود که این امر، خلل زیادی در روند پیشرفت و حتی امور عادی فوتبال استان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha