• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۲:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112619028
  • خبرنگار : 50161

ثبت‌نام ۹۳ کاندیدای حوزه‌های انتخابیه استان زنجان برای حضور در برنامه تلویزیونی

ثبت‌نام ۹۳ کاندیدای حوزه‌های انتخابیه استان زنجان برای حضور در برنامه تلویزیونی

ایسنا/زنجان رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای احصا شده از صدا و سیما ۹۳ کاندیدا در استان زنجان برای حضور در برنامه تلویزیونی ثبت‌نام کرده‌اند.

ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از ابزارهایی که امکان تبلیغات برای کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای فراهم کرده، تبلیغ از طریق صدا و سیما است.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام صدا و سیمای مرکز زنجان، چهار کانال در استان زنجان برای تبلیغات کاندیداها پیش‌بینی شده است، افزود: کاندیداها با حضور در برنامه تلویزیونی به مدت معینی فرصت دارند که برنامه‌های خود را اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای احصا شده ۹۳ کاندیدا از ۲۶۷ کاندیدای تاییدصلاحیت شده برای حضور در برنامه تلویزیونی اعلام حضور کرده‌اند، گفت: طبق این آمار ۴۹ نفر از حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۱۲ نفر از حوزه انتخابیه ابهر خرمدره سلطانیه، ۱۸ نفر از حوزه انتخابیه خدابنده، ۱۴ نفر از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین برای بحث مناظره نیز ۶۷ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند که شامل ۳۵ کاندیدا از حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۷ کاندیدا از حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه، ۱۴ نفر از حوزه انتخابیه خدابنده و ۱۱ نفر از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود است.

رفیعی با اشاره به اینکه بحث حضور کاندیداها در کانال‌های تلویزیونی در ایام تعیین شده برای تبلیغات انجام خواهد شد، اضافه کرد: مدت زمان مجاز برای تبلیغات از سوم اسفندماه تا صبح روز دهم اسفندماه خواهد بود؛ یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات تبلیغات به پایان می‌رسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد بسترهای تلویزیونی برای معرفی کاندیداها، شناخت بیشتر مردم و همچنین مشارکت مردم در انتخابات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha