• سه‌شنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402112417350
  • خبرنگار : 50593

دبیر هیات تیراندازی مازندران تاکید کرد

ضرورت بررسی بیمه سلاح ورزشکاران رشته تیراندازی

ضرورت بررسی بیمه سلاح ورزشکاران رشته تیراندازی

ایسنا/مازندران دبیر هیات تیراندازی مازندران به بیمه ورزشی وسلاح ورزشکاران اشاره کرد و گفت: جواز سلاح‌های ورزشی ۳ سال است اما بیمه ورزشی یک‌سال؛ متاسفانه سلاح ظرف این ۲ سال بیمه ندارند و این یکی از چالش‌های جدی است.

علی‌مصطفی رجبی امروز در جمع اصحاب رسانه مازندران با اشاره به اینکه امسال در رشته تراپ توانستیم پس از یک دهه وقفه، حائز کسب مدال شویم، اظهار کرد: ۴ تیرانداز مازندرانی در ۲ دوره تیم ملی حضور دارند.

دبیرهیات تیراندازی مازندران از آموزش تیراندازی در  دو هنرستان تربیت بدنی استان خبرداد و گفت: از دو هفته آینده سالن تیراندازی انقلاب ساری واقع شده در مجموعه سید رسول حسینی راه‌اندازی می‌شود.

رجبی با بیان اینکه هزینه تامین تجهیزات ورزش تیراندازی گران است و هیات متبوع وسایل مورد نیاز را در اختیار ورزشکاران این رشته قرار می‌دهد، بیان کرد: ۱۵ تا ۲۰ نفر ورزشکار تیراندازی در استان دارای تجهیزات شخصی هستند.

ضرورت بررسی بیمه سلاح ورزشکاران رشته تیراندازی

وی به بیمه ورزشکاران و سلاح‌های مورد نیاز در رشته تیراندازی اشاره کرد و گفت: در تمامی مسابقات ورزشکاران و سلاح‌های ورزشی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

دبیر هیات تیراندازی مازندران اذعان کرد: جواز سلاح‌های ورزشی ۳ سال است اما بیمه ورزشی یک‌سال؛ متاسفانه سلاح ظرف این ۲ سال، بیمه ندارند و این یکی از چالش‌های جدی است.

ضرورت بررسی بیمه سلاح ورزشکاران رشته تیراندازی

ضرورت بررسی بیمه سلاح ورزشکاران رشته تیراندازی

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون یکهزار بیمه ورزشی سلاح «هوماک» انجام شد، گفت: رشته اهداف ثابت شامل تفنگ، تپانچه بادی و اهداف پروازی شامل اسکیت و تراپ، رشته گلوله‌زنی، رشته رپیت فایر، سنتر فایر جزو رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون تیراندازی است.

ضرورت بررسی بیمه سلاح ورزشکاران رشته تیراندازی

قابل ذکر است، جمعی از  خبرنگاران مازندرانی پس از کنفرانس خبری به مسابقه تیراندازی پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha