• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112215830
  • خبرنگار : 50167

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

نیکزاد: حکمرانی نظام جمهوری اسلامی ایران نوع جدیدی از استقرار نظام سیاسی است

نیکزاد: حکمرانی نظام جمهوری اسلامی ایران نوع جدیدی از استقرار نظام سیاسی است

ایسنا/زنجان نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: حکمرانی نظام جمهوری اسلامی ایران نوع جدیدی از استقرار نظام سیاسی، مذهبی و حکمرانی بر مبنای احکام نورانی اسلام در دنیا است که حفظ آزادگی، تمامیت ارضی، دفاع از مظلوم، خودباوری، خداباوری، خدا محوری و خدابندگی است.

علی نیکزاد امروز (یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه) در راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در زنجان با بیان اینکه آمریکا از حقوق بشر سوء‌استفاده کرده و برای مردم یمن، سوریه، افغانستان هیچ خدمتی نکرده است، افزود: رژیم کودک‌کش اسراییل بدون در نظر گرفتن کنوانسیون حقوق بشر هر روز در غزه اقدام به جنایت می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه ما به هیچ عنوان از آمریکا تبعیت نمی‌کنیم و حامی و پشتیبان مظلومان هستیم، تصریح کرد: ما اعلام می‌کنیم که آمریکا نباید از شورای امنیت، سازمان‌های بین‌المللی فرهنگی و اجتماعی سوءاستفاده کند.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران در حوزه زنان مدعی بوده و آمریکا در این خصوص فقط از زنان سوء‌استفاده می‌کند، گفت: بانوان ایرانی، آگاه، پاک، شرافتمند، عدالت‌خواه بوده و از کوچکترین نهاد یعنی خانواده حفاظت می‌کنند.

نیکزاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران موشک را برای دفاع از کشور، آرمان‌های انقلاب اسلامی و مظلومان می‌خواهد، اظهار کرد: اگر انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز داریم برای امر پیشرفت، عدالت، برق و پزشکی استفاده می‌شود و چیزی غیر از این نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه حضور در انتخابات ۱۴۰۲، به معنای این است که ما به دنبال سربلندی، عظمت و امنیت هستیم، افزود: مردم ایران همه‌کاره کشور و تعیین‌کننده آینده خود هستند و این بار نیز با انتخابی آگاهانه دشمنان را ناامید خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه مشارکت در انتخابات این است که مسئولان برای به دست آوردن حق مردم حرکت کنند، خاطرنشان کرد: اگر گلایه‌ای در بحث معیشت، اشتغال و اقتصاد داریم باید با حضور خود در انتخابات، مجلس شورای اسلامی را شکل دهیم و افرادی انتخاب کنیم که آنان باتقوا، انقلابی و ساده زیست باشند و بتوانند مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha