• یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402112215723
  • خبرنگار : 50662

/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

ملت ایران طراحی‌های دشمن را درهم ‌ریخت

ملت ایران طراحی‌های دشمن را درهم ‌ریخت

ایسنا/خراسان جنوبی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: تاکنون ملت ایران در مقابل جنگ‌های دشمن ایستادگی کرده و طراحی دقیق و حساب‌شده‌ی دشمن برای شکست انقلاب را بر هم ریخته‌اند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، امروز یکشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند بیان کرد: امروز در چهل و پنج سالگی انقلاب اعلام می‌کنیم که بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است.

شیرازی تصریح کرد: دشمن به دنبال تغییر تفکر ایران بوده اما ملت ایران همچون گذشته در مقابل جنگ شناختی و ترکیبی ایستاده و رویای دشمن را نیز به کابوس تبدیل خواهد کرد.

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه امام(ره) قدرت مردم را باور داشت و تأسیس نظامی بر پایه مردم، هنر امام(ره) بود گفت: اگر این هنر نبود و نظام متکی به آرا مردمی نبود، نظامی باقی نمی‌ماند.

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه ایران در نظم آینده جهان نقشی تأثیرگذار دارد، گفت: امروز در بسیاری از مباحث صنعتی، رشد چشمگیر داریم.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه امروز تمام مسلمانان و شیعیان در کنار ملت ایران، پرچم مبارزه با ظلم را برافراشته‌اند، اظهار کرد: امروز بسیج ملت ایران، فاطمیون، زینبیون و حزب‌الله لبنان یک قدرت هستند که به معنی تشکیل بسیج جهانی بزرگ اسلام بوده است.
حجت‌الاسلام شیرازی گفت: ملت ایران از نظر ایمان محکم بوده و از مردن نمی‌هراسد بنابراین ملتی که عاشق شهادت باشد هیچ قدرتی قادر به شکست دادن این ملت نخواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز شاگردان سردار سلیمانی در صحنه ایستاده‌اند و دشمن باید بداند حتی اگر تکه تکه بشویم راه خود را از راه ولایت جدا نخواهیم کرد و لذا جنگ فرهنگی و شناختی نمی‌تواند جوانان را از صحنه نظام خارج کند و تا زمانی که این روحیه در ملت ایران وجود داشته باشد هیچ دشمنی قادر به تضعیف و شکست انقلاب اسلامی نخواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha