• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402112115242
  • خبرنگار : 50652

 دستیار استاندار گلستان عنوان کرد:

۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب اسلامی

۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب اسلامی

ایسنا/گلستان  دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت با دعوت از اقشار مختلف مردم شیعه و اهل‌سنت این استان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: ۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در ایران بوده است و باید آن را بزرگ بشماریم.

آخوند ابوبکر خوجملی پیش از ظهر امروز، ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی را علیه ملت ایران خنثی می‌کند، اظهار کرد: آحاد مختلف مردم شیعه و اهل‌سنت کشور و استان گلستان باید با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکبار دیگر اقتدار و انسجام ملی را به نمایش بگذارند.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم شیعه و اهل‌سنت این استان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: ۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در ایران  بوده و باید آن را بزرگ بشماریم.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت با اشاره به جنگ امروز فلسطین و پایداری مردم مقتدر و مظلوم آن، گفت: در زمانی به سر می‌بریم که نظام سلطه و رژیم صهیونیستی بی‌سابقه‌ترین جنایت‌ها را علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه انجام می‌دهد.

آخوند خوجملی با بیان اینکه حضور پرشور مردم شیعه و اهل‌سنت ایران و استان امری بسیار مهم و حیاتی است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال به همان اندازه که برای ملت ایران بسیار مهم است می‌تواند سبب قوت قلب برای مردم مظلوم غزه و فلسطین شده و آن‌ها را در ادامه راهشان مصمم‌تر می‌کند.

وی سرنوشت اسرائیل را در آستانه نابودی دانست و عنوان کرد: در سایه مقاومت مردم غزه و طوفان الاقصی، رژیم کودکش صهیونیستی در زوال و نابودی قرار دارد و انشا الله جهان اسلام به همین زودی از شرّ این غده سرطانی رهایی می‌یابد.

دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت در پایان و با تاکید از همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن استان گلستان خواست که با وحدت و انسجام همیشگی، پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha