• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402112115205
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین حماسه تاریخ ایران است

استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین حماسه تاریخ ایران است

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین حماسه تاریخ ایران اسلامی دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم وفادار و انقلابی استان بویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را به حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام اعظم روانشاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یمْح اللّه الْباطل و یحقّ الْحقّ بکلماته. «۲۴ شوری»

یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه یادآور حماسه اتحاد و همبستگی شیرزنان و دلیرمردانی است که ندای رهبر خویش را لبیک گفته و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سرداده و با خون خویش نهال سبز انقلاب را آبیاری کردند و بزرگترین حماسه تاریخ ایران اسلامی یعنی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.

۲۲ بهمن ماه مطلع درخشان پیروزی ملتی است که خویشتن خویش را باور کرد و با تکیه بر خودباوری و پیروی از رهبری فرهیخته و آگاه، تاریخی زرین را برای ایران رقم زد.

امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزیز در اوج اقتدار در جهان می‌باشد و با تکیه بر حضور مردم قله‌های ترقی و پیشرفت و مسیر توسعه همه جانبه را علی‌رغم همه توطئه‌ها و تنگناها طی می‌کند.

حضور با شکوه مردم تضمین‌کننده بقا و تداوم انقلاب اسلامی است و حمایت قاطعانه مردم از آرمان‌های بلند امام راحل و شهیدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب یأس دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی و امیدواری دلسوزان نظام اسلامی خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک چهل و پنجمین بهار پربرکت جمهوری اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از تمام آحاد مردم عزیز به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان دعوت کرده که همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن وحدت و همدلی خود را به دنیا نشان داده و با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان و شهدای گلگون‌کفن، بار دیگر تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha