• چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402111813960
  • منبع : نمایندگی مازندران

بازداشت قاتل در کمتر از یک ساعت در محمودآباد

بازداشت قاتل در کمتر از یک ساعت در محمودآباد

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از درگیری منجر به قتل جوان ۲۳ ساله و بازداشت قاتل ۲۱ ساله در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان آزادی شهرستان محمودآباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد چند نفر به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با ضربات چاقو یک جوان ۲۳ ساله را مجروح و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، یادآور شد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های حاشیه این شهرستان شناسایی و وی را در کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم ۲۱ ساله در اعترافات اولیه، علت قتل را عدم کنترل خشم در نزاع و درگیری با مقتول اعلام کرد، گفت: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ "حسین زاده" با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری دیگر همدست قاتل ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با اقتدار برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

انهدام باند فروشندگان مواد مخدر در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از انهدام ۲ باند فروشندگان مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد و گفت: ماموران موفق شدند ۱۹ کیلو موادمخدر از متهمان کشف کنند.

سرهنگ علی اکبر درویشی در تشریح این خبر گفت: درپی کسب خبر مبنی بر فعالیت باند فروشندگان سابقه دار مواد مخدر، مراتب در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  پس از بررسی‌های همه جانبه و با پی جویی‌های فنی و پلیسی و استفاده از منابع و مخبرین از محل فعالیت فروشندگان مواد مخدر، موفق به شناسایی اعضای یک باند ۴ نفره در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: ماموران موفق شدند در ۲ عملیات ضربتی متهمان را دستگیر شدند و در بازرسی ازخودروی متهمان، ۱۷ کیلو  تریاک، ۲ کیلو حشیش، دستگاه‌های ترازوی دیجیتال و همچنین ۷ قبضه انواع سلاح سرد کشف کنند.

سرهنگ درویشی با اشاره به این که متهمان دارای سوابق متعدد خرید فروش مواد مخدر و سرقت و چاقوکشی داشتند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha