• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402111612413
  • خبرنگار : 71974

رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) در گفت‌وگو با ایسنا:

حضور مردم در انتخابات پیام ایران قوی را به جهان مخابره خواهد کرد

حضور مردم در انتخابات پیام ایران قوی را به جهان مخابره خواهد کرد

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی دولت را در مجامع و قراردادهای بین‌المللی افزایش خواهد داد، حضور مردم در انتخابات پیام ایران قوی را به جهان مخابره خواهد کرد.

محمدرضا حسنی‌آهنگر، رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات از ابتدای پیدایش خود تاکنون، نشان داده که یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌های تاریخ است، پایه و اقتدار این نظام مشارکت مردم در انتخابات است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) بیان کرد: انتخابات پیش رو یکی از گام‌های مردم‌سالاری است و سند محکمی برای نقش پررنگ مردم در جریان حکمرانی است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات را می‌توان پایبندی مردم به‌نظام جمهوری اسلامی تعریف کرد، گفت: تجربه سیاسی ایران پس از انقلاب نشان می‌دهد که هر جا فشارهای بین‌المللی و تلاش‌های معاندین نظام برای ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت بیشتر شده است، جامعه با درایت سیاسی خود در انتخابات مشارکت داشتند.

حسنی آهنگر با بیان اینکه نگاه بسیاری از کشورهای غربی و دشمنان این نظام به انتخابات پیش روی کشور است، بیان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی دولت را در مجامع و قراردادهای بین‌المللی افزایش خواهد داد، حضور مردم در انتخابات پیام ایران قوی را به جهان مخابره خواهد کرد.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه نهضتی برای معرفی دستاوردهای دولت و مجلس ایجاد شود، عنوان کرد: یکی از ترفندهای معاندین نظام جمهوری اسلامی کم‌اهمیت جلوه‌دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است، درصورتی‌که مردم نسبت به اقدامات صورت‌گرفته آگاه شوند، این آگاهی منجر به افزایش میزان مشارکت در انتخابات خواهد شد.

وی افزود: باتوجه‌به نزدیک‌شدن به ایام انتخابات عملیات روانی دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم از نظام افزایش‌یافته است و باید اطلاعات دقیقی در خصوص موفقیت‌های ایران اعلام شود.

حسنی‌آهنگر میزان مشارکت مردم در ادبیات غربی‌های نسبت به ایران را تأثیرگذار دانست و گفت: مشارکت مردمی میزان مشروعیت نظام را افزایش خواهد داد و می‌تواند مانع بسیاری از درخواست‌های نامعقول طرف‌های غربی در جریان مذاکرات شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha