• دوشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402111612218
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار نجف‌آباد:

 ۳۵ پروژه عمرانی در نجف‌آباد افتتاح می‌شود

 ۳۵ پروژه عمرانی در نجف‌آباد افتتاح می‌شود

ایسنا/اصفهان معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد گفت: هم‌زمان با دهه فجر  نزدیک به ۴۰ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

موسی مباشری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌زمان با دهه فجر و اعیاد ماه رجب  ۳۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۸۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نجف‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بهره‌برداری از بخش وی‌آی‌پی و بهره‌برداری از بخش دندانپزشکی شبانه‌روزی بیمارستان شهید محمد منتظری، بهره‌برداری از دو واحد گلخانه بخش خصوصی و بهره‌برداری از ۲ واحد تولیدی صنعتی دانش‌بنیان را از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها اعلام کرد.

فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد، ادامه داد: هم‌زمان با این ایام تعدادی طرح مدیریت شهری، دهیاری‌ها و توسعه زیرساخت‌های انرژی نیز در این منطقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در طرح‌های کشاورزی و اقتصادی علاوه بر تولید، فرصت‌های اشتغالی نیز ایجاد شده، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها به همت بخش خصوصی و با ارائه تسهیلات بانکی انجام می‌شود.

مباشری همچنین به کلنگ زنی و آغاز پروژه‌های بخش خصوصی و خدماتی در این دهه نیز اشاره کرد و گفت: طرح توسعه واحد تولیدی لوله و پروفیل علویجه و کلنگ زنی آغاز عملیات تسطیح اراضی مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این ایام انجام می‌شود.

به گفته وی، برنامه‌ریزی شده تا آیین افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه‌ها با حضور مقامات ارشد استانی همراه با برنامه هماهنگ و بازدید از طرح‌های در حال اجرا شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف‌آباد به دیگر برنامه‌های این ایام اشاره کرد و افزود: زنگ انقلاب، رژه موتوری، جشن پیروزی، یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، جشن‌های مردمی و تجلیل از یادگاران انقلاب در این ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

مباشری معتقد است، حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای ماندگار خواهد بود که در آخرین روز این دهه با شور بالایی برگزار و مشارکت بالای سیاسی ملت را در انتخابات بشارت خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha