• یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402111511252
  • منبع : بازار

تجهیزات سرمایشی لازم برای زائر موکب اربعین

تجهیزات سرمایشی لازم برای زائر موکب اربعین

موکب ها برای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائرین آقا اباعبدالله الحسین زحمات بسیاری را متحمل می شوند و در فراهم آوردن تجهیزات برای راحتی و آسایش زائران از هیچ کمکی دریغ نمی کنند و دغدغه همگی آنها ارائه بهترین خدمات به زائرین است.

به زارش ایسنا به نقل از سایت EIG SHOP، در این مقاله به بررسی لوازم و تجهیزات سرمایشی، که می تواند در پیاده روی اربعین کمک حال زائرین باشد، خواهیم پرداخت.

تجهیزات سرمایشی

مصادف شدن اربعین امام حسین(ع) با فصل تابستان نیازمند اندیشیدن تمهیداتی جهت تامین آب آشامیدنی خنک، سیستم های خنک سازی هوا، تامین یخ مورد نیاز و ... می‌باشد.

در این ایام مردم و خیرین تمایل زیادی به ارسال کمک به موکب ها دارند تا به نوعی در میزبانی از زائرین سید و سالار شهیدان مشارکت داشته باشند، اما ممکن است در انتخاب نوع کمک خود سردرگم باشند و ندانند که چه لوازم و تجهیزاتی می تواند برای موکب ها مفید باشد.

در این بخش به معرفی اقلامی خواهیم پرداخت که می تواند بیشترین بازدهی را برای موکب ها داشته باشد.

آبسردکن

آبسردکن از تجهیزات ضروری در پیاده روی اربعین می باشد. پیاده روی در گرمای عراق، که تا ۴۰ درجه سانتی گراد نیز می رسد، بسیار طاقت فرساست و بدن انسان آب زیادی در اثر تعریق از دست می دهد.

وجود آبسرد در موکب ها می تواند نیاز آبی بدن زائرین را تامین می کند. در انتخاب آبسردکن برای موکب ها باید دقت زیادی انجام داد و آبسردکنی را انتخاب کرد که قدرت خنک سازی ظرفیت بالای آب را داشته باشد.

یخساز

علاوه بر آبسردکن، وجود دستگاه های یخساز برای خنک سازی آبهای معدنی و سایر نوشیدنی ها الزامی است.

تجهیزات سرمایشی لازم برای زائر موکب اربعین

دستگاه های یخساز در انواع مختلف وجود دارد، برخی از این دستگاه ها که به عنوان یخسازهای صنعتی شناخته می شوند قادر به تولید یخ های بزرگ قالب هستند. نوع دیگری از دستگاه های یخ ساز نیز وجود دارد که یخ های حبه ای کوچکی تولید می کند که برای خنک سازی شربت ها و انواع نوشیدنی می تواند مناسب باشد.

برای کسب اطلاعات کامل تر درباره خرید یخساز حبه ای اینجا کلیک کنید.

مه پاش

علاوه بر آبسردکن و یخساز باید فکری برای خنک نمودن هوا نیز کرد. برای این کار استفاده از مه پاش های پنک های یا پروانه ای می تواند گزینه مناسبی باشد.

مکانیزم دستگاه های مه پاش به گونه ای است که آب را به قطرات بسیار ریز همانند پودر تبدیل می کنند و فن یا پروانه تعبیه شده در دستگاه این قطرات بسیار ریز را در محیط پخش می نمایند.

این کار باعث کاهش گرمای محیط، بالا رفتن رطوبت هوا، کاهش گرد و غبار و تنفس راحت تر می گردد.

کولرهای آبی

استفاده از کولرهای آبی نیز موجب کنترل دمای محیط شده و می تواند دمای محیط را کاهش دهد.

مکانیزم کولرهای آبی نیز همانند مه پاش ها می باشد؛ کولرها با عبور دادن جریان هوا از میان پوشال های خیس، هوای خنک شده را به محیط می دمند.

سخن پایانی

با توجه به مصادف شدن اربعین حسینی با فصل تابستان و گرم بودن کشور عراق، وجود سیستم های سرمایشی، آبسردکن، کولر، یخساز و ... برای موکب ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مردم عزیز و خیرین محترم می توانند با مشارکت در تامین این وسایل برای موکب ها در سعادت میزبانی زائرین امام حسین(ع) سهیم بوده و از ثواب آن مستفیض شوند.

جهت خرید دستگاه یخساز حبه ای صنعتی و همچنین دیگر تجهیزات مخصوص موکب اربعین حسینی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۹۱۲۶۳۴۲۲۶۲

۰۹۱۲۵۳۲۶۶۸۲

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha