• پنجشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402111209185
  • خبرنگار : 50652

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

حضور مردم در انتخابات مهر تایید بقای انقلاب است

حضور مردم در انتخابات مهر تایید بقای انقلاب است

ایسنا/گلستان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به جنگ تحمیلی که توسط مردم به دفاع مقدس تبدیل شد، گفت: حضور مردم در همه صحنه های حساس ۴۵ سال گذشته، فتنه های سال ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و حوادث سال قبل مهر تاییدی بر هوشمندی مردم ایران اسلامی است.

سرتیپ پاسدار حسین معروفی ظهر امروز، ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مراسم گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) در فرودگاه بین المللی شهدای گرگان ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از تعالیم مکتب وحی است، اظهار کرد: نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی و ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی کاملا الگو گرفته از بعثت اسلام و ایجاد حکومت اسلامی توسط نبی اسلام است. 

وی با اشاره به اینکه امام عظیم الشان ما بعد از شکل گیری نهضت در سال ۱۳۴۲ و ۱۵ سال مجاهدت و دوری از وطن، حکومت اسلامی را جایگزین یک حکمرانی سلطنتی ۲۵۰۰ساله کردند، توضیح داد: امام بعد از آن سرنوشت انقلاب را با امید به مردم سپردند. 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بزرگ‌ترین حادثه تاریخی بشریت را بعثت نبی مکرم اسلام (ص) دانست و افزود: دین اسلام تکمیل کننده ادیان و مذاهب پیش از خود بوده و این پیامبر آسمانی بعد از ۱۳ سال حضور در مکه با هجرت به مدینه ایجاد حکومت اسلامی را اولین اقدام خود قرار دادند. 

معروفی با بیان اینکه همچنان که نبی مکرم اسلام با هجرت به مدینه و شکل گیری حاکمیت اسلامی سپاهی متشکل از خود مردم تشکیل داد، بیان کرد: این کار پیامبر (ص) برای حفاظت از اسلام بود، امام خمینی (ره) نیز با حضور مردم مهر تایید و بقای انقلاب را پای سند موجودیت نظام اسلامی زدند. 

وی ضمن اشاره به جنگ تحمیلی که توسط مردم به دفاع مقدس تبدیل شد، گفت: حضور مردم در همه صحنه‌های حساس ۴۵ سال گذشته و در فتنه‌های سال ۷۸.۸۸، ۹۶.۹۸ و حوادث سال گذشته که مردم هیچ همراهی با دشمنان انقلاب نکردند هوشمندی مردم ایران اسلامی را نشان می‌دهد. 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تاکید بر انتخابات پیش رو و ضرورت حضور حداکثری در آن، عنوان کرد: همه بدانند امروز وقت قهر کردن با صندوق رای نبوده که البته هیچ کس منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه نیست اما این نظام برگرفته از خود مردم است و کسی نمی‌تواند با خودش قهر کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha