• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402111108369
  • خبرنگار : 50004

توصیه‌های استاندار آذربایجان شرقی:

دانش‌آموزان الگوهای خوبی برای خود برگزینند

دانش‌آموزان الگوهای خوبی برای خود برگزینند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با توصیه‌ای به دانش‌آموزان، از آنها خواست برای رسیدن به نقطه مطلوب، هدف و برنامه‌ریزی داشته و الگوهای خوبی برای خودشان برگزینند.

مالک رحمتی، روز چهارشنبه، یازدهم بهمن ماه در آئین جشن انقلاب در هنرستان فنی‌وحرفه‌ای استاد شهریار از برگزاری برنامه‌های دانش‌آموز محور به منظور گرامیداشت دهه فجر، قدردانی کرد و گفت: در پی برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، حرکتی تحولی را در مجموعه تعلیم و تربیت استان شاهد خواهیم بود؛ آمار و ارقام در حوزه فرهنگی و پرورشی خوب است؛ ولی باید برای رسیدن به نقطه مطلوب نهایت تلاشمان را کنیم.

وی ادمه داد: مسئولیت‌پذیری و احساس تکلیف در خانواده، کلاس و جامعه سبب می‌شود تا انحرافی بوجود نیاید؛ بی‌تفاوت و بی‌مسئولیت بودن خواست دشمن است و با احساس مسئولیت، دنیای جدیدی به روی شما باز می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: ما برای پیش بردن جامعه به سوی عدالت، انقلاب کردیم. شما در صورتی می‌توانید موفق شوید که اهداف بزرگی برای خودتان داشته باشید؛ چرا که جوان بدون هدف، طعمه دشمن می‌شود.

وی، داشتن برنامه‌ریزی و نیاز به الگوی قابل لمس در جامعه برای نیل به اهداف در حوزه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز افراد موفق در سطح ملی و جهانی به ویژه بانوان تاثیرگذار و کارآفرین که تعدادشان به برکت جمهوری اسلامی ایران کم هم نیستند، می‌توانند الگوی دانش‌آموزان ما باشند.

وی در ادامه با اشاره به نقش شهدای انقلاب در امنیت کنونی کشورمان، اظهار کرد: چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران را مدیون شهیدان و تمامی خانوداه‌های شهدا هستیم؛ از این رو نباید گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و جبهه مقاومت را فراموش کنیم.

وی با توصیه به دانش‌آموزان و جوانان تربیت شده در این مملکت، آنان را بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان نمود و گفت: جوانان و نوجوانان، موتور محرک انقلاب اسلامی و تمامی صحنه‌های دیگر بودند، جوانان اعزامی از مدارس، مساجد و هیات‌ها با ایثار و رشادت‌ها در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که حضور جوانان در عرصه‌های فرهنگی_اجتماعی با موفقیت در آن عرصه همراه است.

رحمتی، تلاش دشمنان برای هدف قرار دادن جوانان و دانش‌آموزان را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: دشمنان در حال سرمایه‌گذاری برای شبهه افکنی در ذهن جوانان و نوجوانان و همفکر کردن آنان با خود هستند و در این میان مسئولیت آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت آینده‌سازان این مملکت، سنگین‌تر می‌شود.

گفتنی است؛ استاندار آذربایجان شرقی در ادامه حضورش در هنرستان فنی و حرفه‌ای استاد شهریار، نمازخانه شهید ابراهیم هادی این مدرسه را افتتاح کرده و ضمن بازدید از این هنرستان با هنرآموزان و هنرجویان و عوامل این مدرسه، دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha