• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402111108302
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

هم‌زمان با دهه فجر؛

۴۸ پروژه عمرانی در تیران و کرون افتتاح می‌شود

۴۸ پروژه عمرانی در تیران و کرون افتتاح می‌شود

ایسنا/اصفهان معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون گفت: ۴۸ پروژه عمرانی در این شهرستان هم‌زمان با دهه فجر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

امیر عرب در گفت‌وگو با ایسنا به برنامه‌های دهه فجر تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: در این ایام ۴۸ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه‌ها ۱۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: پروژه‌های اقتصادی و تولیدی توسط بخش خصوصی احداث و پروژه‌های خدماتی توسط دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و ادارات دولتی انجام شده است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار تیران و کرون، ادامه داد: این پروژه‌ها شامل واحد دامپروری، بهسازی روستایی، ایستگاه فشار گاز بخش کرون، گلخانه سبزی و صیفی، سالن ورزشی، خانه بهداشت روستایی، پایگاه امداد و نجات و توسعه شبکه برق و گاز است.

به گفته وی، بخش عمده پروژه‌ها در بخش کشاورزی بوده که توسط بخش خصوصی اجرا شده و زمینه‌ساز اشتغال نزدیک به یکصد نفر را فراهم کرده که در راستای رشد تولید این اقدامات انجام می‌شود.

عرب با بیان اینکه رونق اقتصادی در تیران و کرون با تمرکز بر کشاورزی مدرن و مصرف کم آب، گردشگری و صنایع پاک است، خاطرنشان کرد: توسعه گلخانه‌ای همراه با بسته‌بندی و صنایع تبدیلی فرصت اشتغال و تولید مطلوب در این خطه را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه جشن‌های مردمی و مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: زنگ انقلاب در مدارس، جشن پیروزی انقلاب، مسابقات ورزشی، اجرای تئاتر و رژه موتوری از جمله این برنامه‌ها است.

معاون فرماندار تیران و کرون ادامه داد: جشن‌های مردمی در سطح روستاها و شهرها در طول دهه فجر برگزار و مراسم تکبیرگویی نیز در شب ۲۲ بهمن پیش بینی شده که همراه با نورافشانی است.

عرب به دیدارهای مردمی مسئولان با مردم در این دهه نیز اشاره کرد و یادآور شد: جلسات پرسش و پاسخ و دیدارهای مردمی با حضور مسئولان شهرستان انجام و افتتاح پروژه‌ها با حضور مسئولان ارشد استانی انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha