• چهارشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402111107962
  • خبرنگار : 30058

یک مسئول خبر داد

علاقمندی دانشگاه محقق اردبیلی برای همکاری با صنایع در خصوص اعطای بورس صنعت به دانشجویان

علاقمندی دانشگاه محقق اردبیلی برای همکاری با صنایع در خصوص اعطای بورس صنعت به دانشجویان

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از علاقمندی این دانشگاه برای همکاری با صنایع در خصوص اعطای بورس صنعت به دانشجویان خبر داد.

اسماعیل چمنی شامگاه ۱۰ بهمن در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، ارتباط صنعت با جامعه و دانشگاه را جزو ضروریات دانست و گفت: ارتباط با صنعت در حوزه دانش‌بنیان بسیار مهم است.

وی به توانمندسازی دانشجویان رشته‌های مختلف تاکید کرد و افزود: بورس صنعت توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد شده و دانشگاه محقق اردبیلی نیز علاقمند است تا با همکاری صنایع در خصوص اعطای این بورس به دانشجویان اقدام کند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: در بورس صنعت ۴۰ واحد درسی بر اساس نظر بخش صنعت به دانشجویان ارائه می‌شود تا دانشجو به صورت مهارتی تربیت شده و برای اشتغال تحویل صنایع شود.

وی به ایجاد ارتباط موثر به منظور توسعه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی و برنامه‌ریزی مشترک برای همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه با واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد و افزود: برای اجرای هر چه بهتر و موثرتر پروژه‌های علمی، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی همکاری خواهد شد.

مسعود ایرانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز ارتباط صنعت و دانشگاه را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: حمایت از صنعت‌گران و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی نیز در دستور کار سازمان صمت قرار دارد.

وی همچنین به حمایت سازمان صمت از فعالیت‌های فناوران مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و افزود: استفاده از محصولات یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه محقق اردبیلی در نانوایی‌های اردبیل با ارائه تسهیلاتی از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha